409 Reacties

13 dagen geleden

Vanochtend gemaakt omdat ik het nog steeds niet geloof 😂 vorige week de eerste gedaan die was ookal positief. Had anders vorige week maandag ongesteld moeten worden ☺️

13 dagen geleden

29-4 met 11 dpo eerste zichtbare positieve test😍 En ik heb het bijgehouden of de test op liep💘

13 dagen geleden

Tests van verschillende merken omdat ik toch nog erg twijfelde. Bovenaan is 1 mei, onderaan is vandaag. Ik ben vandaag NOD -1.

13 dagen geleden

Action test, 14 dpo, 2 dagen na NOD. ❤️

13 dagen geleden

Reactie op Esmée Chevanna

29-4 met 11 dpo eerste zichtbare positieve test😍 En ik heb het bijgehouden ...
Mooie oploop zeg!🥰

13 dagen geleden

Reactie op HDB9

Tests van verschillende merken omdat ik toch nog erg twijfelde. Bovenaan is ...
Mooie oploop ook van boven naar beneden! Fijn om te zien hè!

13 dagen geleden

Ongeveer 15-20 dpo.

13 dagen geleden

Vroeg positief getest, de onderste is vanmorgen! Kan nog steeds niet geloven! Heb nog 1 dipstick en 1 weken indicator liggen.

13 dagen geleden

2 NOD :)

13 dagen geleden

13 dpo een vaag lijntje, mijn vriend was niet overtuigd dus ‘s middags nogeens met een CB met tekst. Toen geloofde hij het wel😊

13 dagen geleden

29 april! (als het goed is) met 14 dpo

13 dagen geleden

11 dpo (middag) 13 dpo 17 dpo Sindsdien niet meer getest 😊

13 dagen geleden

Heel onzeker over mijn oploop. Als je om de dag kijkt, heb ik er wel vertrouwen in, maar per dag gaat het zooooooo traag. Had ook al wel een knaller verwacht 🥹

13 dagen geleden

Vanaf 11 dpo bij gehouden. Test morgen denk voor het laatst nog een keertje op 19 dpo, maar weet niet of hij nog donkerder kan 😅

13 dagen geleden

4 nod

13 dagen geleden

10 dpo begonnen met testen, 14 dpo was mijn NOD, 18 dpo is vandaag 🥰🍀

13 dagen geleden

Ik heb deze vandaag nog ff gedaan. Was heel onzeker omdat ik vorig jaar 2 miskramen heb gehad rond 5/6 weken. Ben nu 5+1 weken. Vorig week zondag was mijn nod.

13 dagen geleden

Deze zijn van vorige week

13 dagen geleden

9 dagen DPO de eerste test. 2 dagen NOD de eerste knaltest.

13 dagen geleden

Vandaag stiekem op het werk gedaan. Mijn knaltest met 4 + 4! het kruisje stond er eerder dan de controle streep 🥰