8 Reacties
vorige week
Hier hetzelfde :( en al best wel ff aan de gang, zeker 2 weken! Ochtend dutje en nachten gaan nog prima maar middag wil gewoon niet lukken. Ze valt niet zelf in slaap en op een gegeven moment wordt het te laat en wieg ik haar in slaap om haar vervolgens na een half uur wakker te maken omdat het dan al 16.00 is bijv en de bedtijd dan heel ver opschuift. Vervolgens wakkertijd ‘s avonds wat korter houden en dan duurt het nog soms 3 kwartier tot ze slaapt. Hoop dat dit snel voorbij gaat
vorige week
Gelukkig iemand die het herkenbaar vindt 😅. Wat fijn dat ze wel met wiegen in slaap valt. Mijn dochter kon altijd prima zelf in slaap vallen dus wiegen is voor haar niet perse een slaap seintje. Heeft die van jou ook nieuwe ontwikkelingen zoals opeens staan oid en hoe oud is ze? Mijne is 10,5e maand en duurt inmiddels ook bijna 2 weken. Hoop dat het een fase is en dat het snel klaar is.
vorige week
Reactie op kkeller
Gelukkig iemand die het herkenbaar vindt 😅. Wat fijn dat ze wel met wiegen ...
Haha echt hè, soms denk ik alsof ik gek ben en de enige ben. Maar hier valt ze in de avond en ochtend wel zelf in slaap en normaliter ook in de middag maar nu dus niet meer.. hier is ze 11,5 maand en geen nieuwe ontwikkelingen in mijn ogen. Kruipt, staan, optrekken etc doet ze al 2 maanden..
2 dagen geleden
Hier is het al dagen drama, vandaag dutje gedaan van 9.15-10.45, daarna probeer ik haar te volgen en anders wakkertijden aan te houden, maar ze gaat gewoon niet slapen, zelfs na een uur auto rijden niet ☹️ 18.30 sliep ze en vanaf 10.45 wakker geweest, hou m’n hart vast voor de nacht. Dutje 1 inkorten ook al paar weken geprobeerd maar dit hielp ook niet om het middag dutje te verlengen of überhaupt te laten lukken.
Iemand die dit herkent? Zou niet weten wat ik nog moet doen. Neem aan dat ze nog niet toe is aan 1 slaapje als ze in de ochtend zo makkelijk gaat slapen. Slaapt de nacht overigens wel door tussen de 10/11 uur aan een stuk.
2 dagen geleden
Reactie op Mama-1993
Hier is het al dagen drama, vandaag dutje gedaan van 9.15-10.45, daarna pro ...
Bijna hetzelfde vandaag. In de ochtend heeft mijn zoontje ook van ongeveer 09:15 tot 10:45 geslapen. In de auto was hij moe (ogen wrijven) rond 14:00 maar niet toegegeven aan slaap. Bij thuiskomst in bed ook niet gaan slapen. Ik heb hem 2 keer eruit gehaald en na 30 minuten weer geprobeerd. Uiteindelijk heeft hij toch wel van 16:15 tot 16:45 een dutje gedaan (powernap na een hele lange wakkertijd).
Ik denk zelf door de ontwikkelingen niet willen slapen. Hij liet eerst wel merken dat hij echt moe is, maar daarna dacht hij opeens alleen aan oefenen en spelen…
2 dagen geleden
Het lijkt bij ons na ruim 3 weken eindelijk wat beter te gaan. Doet er nu een half uur tot uur over om zelf in slaap te vallen, maar valt tenminste in slaap. Heeft wel opeens ook 2 nieuwe tandjes en kan zelf van staan naar zitten in bed. “Alles is een fase” maar ruim 3 weken slaap weigeren voelt heel lang, maar gelukkig lijkt het goed gekomen.