14 Reacties
9 maanden geleden
Mijn ervaring is juist dat een donkere kamer steeds belangrijker is. Wij hebben rolgordijnen + verduisterende gordijnen tot de grond, maar dat is niet echt budget vriendelijk.
Je hebt wel zoiets. Dat kan ook mee op vakantie: https://www.bol.com/nl/p/tommee-tippee-sleeptime-draagbaar-verduisteringsgordijn-met-zuignappen-aanpasbaar-licht-groot-130-x-190cm/9200000129628810?referrer=socialshare_pdp_androidapp
9 maanden geleden
Ikea verkoopt cheap verduisterende gordijnen. Voor €40 ben je klaar geloof ik.
9 maanden geleden
Reactie op MMW24
Niet budget wel echt aan te raden: rolluiken…
Wij hebben deze vorige week laten plaatsen en ons zoontje slaapt nu zoveel beter dan de weken hiervoor!! Even een investering maar het is het zó waard
9 maanden geleden
Reactie op Stephanie0701
Wij hebben deze vorige week laten plaatsen en ons zoontje slaapt nu zoveel ...
Hier ook! Hoe doe je dat met dutjes en als je bijv op vakantie gaat en er geen rolluiken zijn? Ik weet het nog niet haha
9 maanden geleden
Reactie op Gezelligdatjeerbent
Hier ook! Hoe doe je dat met dutjes en als je bijv op vakantie gaat en er g ...
9 maanden geleden
Reactie op sytskeanne
Voor op vakantie deze: https://www.bol.com/nl/p/tommee-tippee-sleeptime-dra ...
Op vakantie, of heel budget, kan je ook het raam een beetje nat maken en daar aluminiumfolie op plakken. Ik reisde eerst altijd met vuilniszakken tot ik deze tip kreeg. altijd een rol alluminium folie mee op vakantie 😅
9 maanden geleden
Reactie op kkeller
Op vakantie, of heel budget, kan je ook het raam een beetje nat maken en da ...
Ik heb weleens gehoord dat je ramen daar van kunnen barsten, vooral als je het aan de binnenkant plakt.
9 maanden geleden
Reactie op Gezelligdatjeerbent
Hier ook! Hoe doe je dat met dutjes en als je bijv op vakantie gaat en er g ...
Oeh nog niet over nagedacht eigenlijk en we gaan in mei op vakantie 🫣 hiervoor plakte ik de ramen af met vuilniszakken maar om nou een rol vuilniszakken en tape mee te nemen 😂😂