16 Reacties

16 dagen geleden

Meyco inbaker slaapzak en dan lekker een laken+deken eroverheen voor de warmte! Pas later gaan we over naar de puckababy hier.

16 dagen geleden

Inbakerslaapzak kan je altijd nog lopen als het nodig is. Die van Meyco is erg fijn. Kraamzorg raadt slaapzak af bij newborn. Dus gewoon laken en deken

16 dagen geleden

Ik heb de cocoon van hvid gehaald. Hoorde hier veel goede verhalen over.

16 dagen geleden

Ik vind voor het allereerste begin een deken met lakentje prettiger. Ze bewegen nog weinig en hebben totaal nog geen slaapritme. Wel fijn als je ze niet nog in een slaapzak hoeft te proppen als ze op schoot ofzo in slaap zijn gevallen. Voor daarna heb ik een gewone babyslaapzak gebruikt. Ik heb nooit inbakeren geprobeerd, anderen zweren erbij. Maar het is zo gekocht toch als je het nodig hebt.

16 dagen geleden

Hier een kraamzorg die juist aanraad ook in begin geen lakentjes te gebruiken en alleen inbakerzak (alternatief slaapzak). Wij kiezen voor combi tussen inbakerzak en slaapzak.

16 dagen geleden

Reactie op Lanzelotte

Hier een kraamzorg die juist aanraad ook in begin geen lakentjes te gebruik ...
En dan de kachel aan? Want onze dochter lag alleen in zo’n dunne inbakerslaapzak toen het volop zomer was… Dat is nu echt te koud

16 dagen geleden

Reactie op Lanzelotte

Hier een kraamzorg die juist aanraad ook in begin geen lakentjes te gebruik ...
Inbakerslaapzak is toch super koud? Kraamzorg raadde hier overigens niet aan om deze op voorhand te kopen. Veel baby's hebben het helemaal niet nodig

16 dagen geleden

Ik heb deze (inbaker) winterslaapzak, TOG 2.0

16 dagen geleden

Verschillende dingen hoor ik wel! De kraamzorg komt van de week kennismaken, ik zal het dan wel eens vragen. Bedankt voor de tips allemaal in ieder geval😊

16 dagen geleden

Reactie op Esmée Chevanna

Ik heb deze (inbaker) winterslaapzak, TOG 2.0
Deze was hier veel te groot, was hij zo uitgewurmd.

16 dagen geleden

Reactie op M_1986

Deze was hier veel te groot, was hij zo uitgewurmd.
Dat weet je nooit van te voren hé... iedere baby is anders😊

15 dagen geleden

Precies, ik denk dat t beste advies is; kijken naar wat jouw kindje nodig heeft. Wij hebben hier een puckababy newborn hangen, geen idee of we die meteen gaan gebruiken (ik denk t niet). Maar ook gewoon dekentjes en lakentjes. We zien ‘t wel.

15 dagen geleden

Daarom zou ik dus zeker ook laken en deken in huis halen. Ook omdat de kraamzorg vaak geen slaapzak wil gebruiken

15 dagen geleden

Reactie op M_1986

Daarom zou ik dus zeker ook laken en deken in huis halen. Ook omdat de kraa ...
Die heb ik ook zat in huis hoor. Mijn kraamzorg wel, maar het is vooral afwachten wat de baby zelf fijn vind.

15 dagen geleden

Ik heb ook lakentjes en dekentjes in huis maar ook het inbakerslaapzakje van Love to Dream. Heb daar goede ervaringen over gehoord. Ze kunnen daarmee met hun armpjes omhoog liggen.

15 dagen geleden

Bij newborn gebruik ik laken en deken. Vanaf dat ze uit de wieg gaat gaan we slaapzakken gebruiken😊