16 Reacties
16 dagen geleden
Ik vind voor het allereerste begin een deken met lakentje prettiger. Ze bewegen nog weinig en hebben totaal nog geen slaapritme. Wel fijn als je ze niet nog in een slaapzak hoeft te proppen als ze op schoot ofzo in slaap zijn gevallen. Voor daarna heb ik een gewone babyslaapzak gebruikt. Ik heb nooit inbakeren geprobeerd, anderen zweren erbij. Maar het is zo gekocht toch als je het nodig hebt.
16 dagen geleden
Hier een kraamzorg die juist aanraad ook in begin geen lakentjes te gebruiken en alleen inbakerzak (alternatief slaapzak). Wij kiezen voor combi tussen inbakerzak en slaapzak.
16 dagen geleden
Reactie op M_1986
Deze was hier veel te groot, was hij zo uitgewurmd.
Dat weet je nooit van te voren hé... iedere baby is anders😊
15 dagen geleden
Reactie op Esmée Chevanna
Dat weet je nooit van te voren hé... iedere baby is anders😊
Precies, ik denk dat t beste advies is; kijken naar wat jouw kindje nodig heeft.
Wij hebben hier een puckababy newborn hangen, geen idee of we die meteen gaan gebruiken (ik denk t niet). Maar ook gewoon dekentjes en lakentjes. We zien ‘t wel.
15 dagen geleden
Reactie op M_1986
Daarom zou ik dus zeker ook laken en deken in huis halen. Ook omdat de kraa ...
Die heb ik ook zat in huis hoor. Mijn kraamzorg wel, maar het is vooral afwachten wat de baby zelf fijn vind.
15 dagen geleden
Bij newborn gebruik ik laken en deken. Vanaf dat ze uit de wieg gaat gaan we slaapzakken gebruiken😊