13 Reacties

8 dagen geleden

Waarschijnlijk is dat gewoon afscheiding. Slijmprop schijnt echt als een stugge prop de zijn.

8 dagen geleden

Ik veloor mijn slijmprop 7 weken voor mijn bevalling moet ik wel zeggen dat je die pas met 37 weken ergens hoort te verliezen en bij mijn dochter verloor ik me slijmprop 3 weken van te voren met 29 weken en ben toen bevallen met 32 weken ik zou zelf even bellen.. maar je zegt ook toen was het geen dik slijm meer maar een slijmprop die blijft dik..

8 dagen geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap alleen mijn slijmpropje gezien ook na het plassen. Het was echt een veel dikkere prop en niet te vergelijken met een sliert of veel afscheiding. Geloof me als je het ziet, herken je het meteen. Bij jou denk ik als ik het zo lees dat het gewoon een sliert afscheiding was.

8 dagen geleden

Ik verlies ook al enkele weken dikke klodders slijm. Ben nu 34.3

8 dagen geleden

Slijmprop is wel echt heel anders dan andere afscheiding die je kan hebben. Veel stugger.

8 dagen geleden

Ja heb nog wel een foto van mijn slijmprop denk alleen niet dat mensen daar op zitten te wachten wil je die zien om te vergelijken dan zoi je me even een prive bericht moeten sturen

8 dagen geleden

Slijmprop kan je verliezen, maar wordt ook vanzelf weer aangemaakt door je lichaam. Als je verder geen andere klachten hebt (die op vroegtijdige bevalling kunnen wijzen) zou ik me niet zo druk maken.

8 dagen geleden

Wilt niks zeggen als je deze al verliest, beide keren voor de 30 weken de slijmprop verloren en zijn toch blijven zitten😉

8 dagen geleden

Reactie op Babynr2boy

Wilt niks zeggen als je deze al verliest, beide keren voor de 30 weken de s ...
Licht er een beetje aan hoe groot die is ik was mijn hele prop verloren en ben bij de 2de binnen 3 weken bevallen en bij men 1ste had ik door dat ik hem verloor ineens 3 cm ontsluiting.. licht er dus een beetje aan of je een deel verliest of helemaal een deel wordt weer aan gemaakt dit was mijn ervaring met het verliezen van mijn prop nu bij me 3de zwangerschap ben ik wel al een paar keer een deeltje verloren heb wel een verkorte cervix maar dit wordt elke keer weer aangemaakt

8 dagen geleden

Reactie op springinhetveld

Ja heb nog wel een foto van mijn slijmprop denk alleen niet dat mensen daar ...
Nee hoor, dankjewel :-). Bij mn andere 2 zwangerschappen heb ik mn slijmprop niet eens (bewust) gezien. 🙈 Maar dit was toch waarschijnlijk geen slijmprop, ook gezien mn andere 2 kindjes die allebei na 41 weken geboren werden 😂. Maar wat ik vanmorgen zag, zag er wel gewoon heel anders uit. Even een afwijking in vorm waarschijnlijk, mn afscheiding..

7 dagen geleden

Reactie op Lysanne88

Nee hoor, dankjewel :-). Bij mn andere 2 zwangerschappen heb ik mn slijmpro ...
Geluķkig maar komt vast helemaal goed.. 41 wek jemig had gewild dat ik dat een keer volhield

6 dagen geleden

Ik had bij mijn eerste zwangerschap met 32 weken de slijmprop verloren en dat volgend vk geen probleem want het maakt zichzelf weer aan

6 dagen geleden

Reactie op nvg1989

Ik had bij mijn eerste zwangerschap met 32 weken de slijmprop verloren en d ...
Oh wat fijn je bericht! Bijzonder toch ook wel hè, dat je lichaam dan zo een nieuwe slijmprop aanmaakt