48 Reacties

8 maanden geleden

Die van kruidvat en action blijven hier aan.

8 maanden geleden

Kruidvat!!!! Enigste die blijven zitten

8 maanden geleden

Idd Kruidvat! Beste kraam advies dat ik heb gekregen 🤣

8 maanden geleden

Kruidvat idd en ik trek ze ook wel over broekjes heen omhoog, daardoor blijven ze ook goed zitten. Op koude dagen slofjes erover die ik kan aansnoeren en dan blijft alles prima zitten haha

8 maanden geleden

Van de HEMA word ik blij van

8 maanden geleden

Kruidvat zeker, waardeloos, heeft ze echt in 2 seconden uit. En lubberen ook uit. Snap niet dat sommige ze fijn vinden. Hier werkt alleen Wibra en Zeeman

8 maanden geleden

Hier blijft HEMA het beste zitten

8 maanden geleden

Kruidvat 🙌🏻

8 maanden geleden

Prenatal sokjes blijven ook goed zitten

8 maanden geleden

Kruidvat heel fijn

8 maanden geleden

Die van ons draagt om die reden sinds de kraamweek al geen sokken meer 😂 Al menig mens heeft er een opmerking over gemaakt, maar het kind krijgt er niks van hoor

8 maanden geleden

Ik kreeg laatst dit op mijn tijdlijn. Nog nooit geprobeerd want hier blijven de sokjes opzich goed aanzitten prenatal/kruidvat maar misschien wat om uit te proberen:)

8 maanden geleden

Kruidvat

8 maanden geleden

KipKep en Hema vind ik heel fijn!

8 maanden geleden

Ik zeg ook echt Kruidvat!

8 maanden geleden

Ik vind die van de HEMA het fijnste,

8 maanden geleden

De prenatal sokken blijven bij ons goed zitten maaaar de sock-ons die je over de sokjes heen doet zijn echt de uitvinding van de eeuw!

8 maanden geleden

Ik zweer ook bij kruidvat!!!

8 maanden geleden

Ik vraag me af of ik de verkeerde Kruidvat sokken heb (of mijn dochtertje en zoontje hebben rare voeten 🙈😅🤣)

8 maanden geleden

Reactie op M_1986

Ik vraag me af of ik de verkeerde Kruidvat sokken heb (of mijn dochtertje e ...
Ik moet eerlijk zeggen, vandaag heeft mijn zoontje het wel voor elkaar gekregen om 1 uit te krijgen hoor! Maar wel echt met veel moeite. Hij was flink aan het schoppen met zn benen, en we hadden hem een paar x in en uit de kinderwagen gehaald. Wij gebruiken deze in allerlei kleuren