9 Reacties
één maand geleden
Ik heb ook af en toe dat gevoel, denk toch dat het afscheiding is. Heb namelijk veel meer en heel dun. Anders even vk bellen als je twijfelt? Misschien kunnen ze checken of je nog voldoende vruchtwater hebt en of er een "lek" zit? Weet niet hoe dat gaat?
één maand geleden
Het is normaal dat je nu veel meer afscheiding hebt dus dat kan heel goed. Maar als je twijfelt zou ik proberen wat op te vangen. Bijvoorbeeld met een maandverband. Als je op je hand blaast komt er dan meer? En ruikt het zoetig? Als je echt twijfelt beter even bellen.
één maand geleden
Ik voel absoluut mijn afscheiding lopen, precies hetzelfde gevoel als normaal op mijn vruchtbare dagen (als afscheiding ook meer en wateriger is).
Maar idd, bij twijfel wat proberen op te vangen en eraan ruiken en/of je verloskundige bellen. Better safe than sorry 🍀
één maand geleden
Afscheiding is in de zwangerschap heel dun waardoor je het kan voelen lopen. Ik heb het ook
één maand geleden
Kan het toch geen urine zijn? Dit is mijn 5de zwangerschap, maar het 4de kindje. Volgens mijn bekkentherapeut worden je bekkenbodemspieren slapen, waardoor je urine kan verliezen.
één maand geleden
Ik had ook twijfels/angst. Vk gebeld en mocht gelijk langskomen. Dan wordt het getest, ik vond dat fijn wat zat alleen maar mezelf angstig te maken met gedachtes. Wat misschien ook helpt, in deze termijn en je vliezen breken dan merk je dat wel direct zei mijn vk….
Voel het inderdaad zoals sommige omschrijven als menstruatie. Maar dan uiteindelijk in mn onderbroek niet zoveel als het voelt. Inlegkruisjes dempen dat nattige gevoel wel.