5 Reacties

18 dagen geleden

Ik vind het niet zoveel uitmaken. Vaak kan het speelgoed ook los ivm wassen. Ik zou vooral een lekker groot kleed kiezen.

17 dagen geleden

Reactie op sytskeanne

Ik vind het niet zoveel uitmaken. Vaak kan het speelgoed ook los ivm wassen ...
Dank je voor de tips!

17 dagen geleden

Reactie op sytskeanne

Ik vind het niet zoveel uitmaken. Vaak kan het speelgoed ook los ivm wassen ...
Ja dit, een klein kleed is leuk voor een kleine baby maar aan een groot kleed (1,5m bij 1.5m bijv) heb je echt veel langer iets.

17 dagen geleden

Bij de vorige hadden wij een klein speelkleed met speelgoed eraan vast (zo'n gym) en een heel groot speelkleed waar niks aan zat. Die kleine hebben we wel veel gebruikt, maar maar een korte periode. Het grote speelkleed heeft er gelegen tot ze ging lopen.

17 dagen geleden

Wij hadden een gewoon boxkleed zonder speeltjes in de box. Daar had ik dan een losse babygym bij. Later een groter speelkleed voor op de grond. Wij hadden deze van Tiny Love. Zacht maar wel watervast en kan makkelijk in de wasmachine. Onze dochter vond m fantastisch. Speeltjes kunnen er inderdaad vanaf. M’n schoonmoeder heeft een kleiner speelkleed van little dutch die in een box past. Die had ze op de grond, en was snel te klein. Ik zou niet een kleed kopen waar een babygym aan vast zit zodat ze er langer mee kunnen spelen.