15 Reacties

vorige week

Ja heel heftig! Veel frustratie, veel wakker 鈥榮 nachts. Veel jengelen en hangen.

vorige week

Reactie op MirjamAnnelore

Ja heel heftig! Veel frustratie, veel wakker 鈥榮 nachts. Veel jengelen en ha ...
Ook met voedingen?

vorige week

Reactie op anneke2000

Ook met voedingen?
Ja maar niet elke dag. Soms halve flessen en heel moeizaam en soms gaat het wel goed.

gisteren

Hier ook, extreem slecht drinken en eten doet ze ook maar een paar happen. Zou bijna denken dat ze toch wel een keer honger zou moeten krijgen maar het gaat al dagen zo bij ons. Veel frustratie en veel huilen en hangen.

gisteren

Ah ik dacht al dat ze in een flinke spurt zat nu Sinds gisteren komt ze elke 2 uur weer voor de borst, ook 's nachts 馃珷

17 uur geleden

Hier vooral in de avond/nacht gedonder. Ze is ook wel iets aanhankelijker/zeurderig overdag, maar het steeds maar huilend wakker worden (of jammeren in haar slaap) is echt enorm toegenomen. Ze valt ook niet meer zelfstandig in slaap 馃ゲ

16 uur geleden

Reactie op bumblebeedc

Hier vooral in de avond/nacht gedonder. Ze is ook wel iets aanhankelijker/z ...
Hier precies hetzelfde 馃ゲ De hele slaap gaat eraan..

14 uur geleden

Hier ook, kerstdagen waren niet bepaald relaxed 馃槄馃珷

9 uur geleden

Hier ook een meid die nu wel duidelijk laat merken dat er iets is en vandaag gewoon tot nu toe niet wil slapen馃馃槺馃ぃ

6 uur geleden

Pohhh hier ook. Slecht eten en drinken, hangerig en als ik wegloop direct jammeren of huilen, middag dutje weer drama. Ook nog 4 boventanden tegelijk. Het is elke keer wat 鈽癸笍

5 uur geleden

Hier al weken maar een fles per dag. De rest weigert ze al zo鈥檔 3 maanden. Maar eten gaat ineens ook heel slecht. Slapen gaat slecht (overdag en nacht). Ze wil alleen maar op de arm. Als ik even wat opruim zoekt ze me echt in huis (huilend door het huis kruipen en mama roepen, ondanks dat papa er is). Het is wel heftig ja, hopelijk is ze er snel doorheen.

5 uur geleden

Reactie op Lieke565

Hier ook een meid die nu wel duidelijk laat merken dat er iets is en vandaa ...
Uiteindelijk toch geslapen en wakker gemaakt. Ik voel een puntje onder bij haar kaak. Zou ze dan toch een tandje krijgen

4 uur geleden

Hier ook avond/nacht veel huilen en getroost willen worden en nog wel om de uur en soms twee.. ben benieuwd hoe lang deze duurt 馃槄 over 2 en half week zijn we 1 jaar oud

3 uur geleden

Hier ook ineens veel huilen, soms zelf ontroostbaar terwijl ze dit normaal niet had. En veel jammeren overdag en zodra iknweg loop komt ze achter mij aan, bij de opvang doet ze dit ook en hebben ze niet altijd tijd om haar op te pakken natuurlijk. Ik vind het heel vermoeiend en ook zielig voor haar natuurlijk, ze is een week 1

1 uur geleden

Hier ook zelfde verhaal slaapt slechter moet hem in slaap wiegen geen melk meer willen eet slecht en overal achter mij kruipen wilt alleen opgetild worden door mama zelfs als papa thuis is. Ben onlangs weer bevallen ervaar het nu extra zwaar met een newborn erbij. Hoop dat deze fase gauw voorbij is 馃槄