43 Reacties

vorig jaar

Heeft niks met alleen het sterrenbeeld te maken. Ook waar alle andere planeten staan op het moment van geboorte. De naam die je geeft, nummerologisch getallen van de dag plus die van de namen en nog veel meer ✨dus helaas is het niet alleen sterrenbeelden waar je het karakter etc uit kan halen maar meerdere dingen bij elkaar!

vorig jaar

Heeft niks met alleen het sterrenbeeld te maken. Ook waar alle andere plane ...
Dankjewell voor dit!! Ik ben opgelucht, ik had gelezen dat steenbokken lastige mensen zijn ;). Maar nu wachten we gewoon rustig af totdat hij geboren wordt😊

vorig jaar

Reactie op Sofieann

Dankjewell voor dit!! Ik ben opgelucht, ik had gelezen dat steenbokken last ...
Aaah neee joh!!! Maak je niet druk.. :) iedereen is wel eens lastig toch 😜 ik zou lekker van je kindje straks gaan genieten en onthoud, kinderen spiegelen hun ouders Dus ook hier heb je zelf een aandeel in bepaald gedrag van het kind. Kijk anders op present child, daar zie je hoe spiegelen in elkaar steekt Echt super interessant!

vorig jaar

Ben zelf een steenbok, mn dochter is een steenbok en krijgen straks nog een steenbok erbij haha. (Arme vriend) Geloof er zelf niet zo in, maar zoals lou222 al zei heeft met meerdere factoren te maken. En ook natuurlijk je opvoeding. Hoe jezelf op dingen reageert en mee omgaat. Wat ik zelf wel herken qua eigenschap bij mij en mn dochter is eigenwijs en koppig. Zelf ben ik van 23dec en zij 28dec.

vorig jaar

Reactie op Lady12

Ben zelf een steenbok, mn dochter is een steenbok en krijgen straks nog een ...
Haha jeetje! Eigenwijs en koppig wordt interessant maar het zal ook veel leuks met zich meebrengen! En je hebt gelijk, opvoeding zal er zeker mee te maken hebben hoe het kindje zal zijn!

vorig jaar

Aaah neee joh!!! Maak je niet druk.. :) iedereen is wel eens lastig toch 😜 ...
Ja daar heb je zeker gelijk in :)))! En dat kinderen hun ouders spiegelen heb je ook zeker gelijk in! Bedankt voor je advies😊en ik ga het zeker opzoeken!

vorig jaar

Reactie op Sofieann

Haha jeetje! Eigenwijs en koppig wordt interessant maar het zal ook veel le ...
Ja en ik vraag me dan wel af, is ze dan niet gewoon eigenwijs en koppig omdat haar moeder het ook is. In plaats van sterrenbeeld gerelateerd haha. Want karakter is ook deels erfelijk. Zou je er niet te druk om maken of te veel mee bezig houden. En lekker genieten van de kleine 🫶🏻

vorig jaar

Grappig je vraag, ik heb steenbok en waterman gelezen en ben er heilig van overtuigd dat ik een waterman krijg. 16 Jan uitgerekend maar gok dus dat ik pas 21 Jan of later ga bevallen.

vorig jaar

Steenbokken zijn helemaal oké hoor 😂 zegt een steenbok uit januari ;) ons dochtertje wordt ook een steenbok. M’n man en zoontje zijn van de zon-maanden haha. Ja ik ben koppig en eigenwijs, maar de twee heren ook. Dus denk dat het ook genen en opvoeding zijn :)

vorig jaar

Haha koppig en eigenwijs, die ken ik wel. Dat moet bij ons genetisch/spiegelen zijn want onze dochter is waterman, mn vriend is vissen en ik ben kreeft. En alledrie zijn we koppig en eigenwijs. Ben verder wel erg benieuwd wat steenbok precies voor eigenschappen heeft. Ik vind het ook leuk om naar de Chinese horoscoop te kijken. Alle kinderen die voor 29 januari worden geboren zijn een Draak.

vorig jaar

Ik ben zelf een steenbok en ik krijg altijd te horen dat ik eigenwijs en koppig ben. Mijn jongste dochtertje is 11 januari geboren, zij weet wat ze wil en kan eigenwijs zijn, maar dit geldt ook voor mijn andere dochters die allebei geen steenbok zijn.
Mijn dochter is ook een steenbok en moet zeggen dat het niet het makkelijkste meisje is....🤭 Enorm sterke eigen wil en doet iets ook écht niet als ze het niet wil.

vorig jaar

Reactie op opnieuwinverwachting

Mijn dochter is ook een steenbok en moet zeggen dat het niet het makkelijks ...
Doe jij wel iets als je iets niet wilt dan? Is toch fijn als je kind weet wat ze wel en vooral niet wilt.
Doe jij wel iets als je iets niet wilt dan? Is toch fijn als je kind weet w ...
Zeker een goed eigenschap. Maar soms zou het wel handig zijn als ze wel gaat plassen voor we van huis gaan, schoenen aan doet voor ze naar school gaat etc. 🤭

vorig jaar

Zeker een goed eigenschap. Maar soms zou het wel handig zijn als ze wel gaa ...
Hahaha, ja dat snap ik wel :)

vorig jaar

Mijn dochtertje is bijna 9, maanden oud en ook steenbok. Maar ook ken redelijk wat steenbokken en deel ik de mening ook. Heel erg koppig/eigenwijs en een eigen wil. Maar ook heel trouw/loyaal!

vorig jaar

Zowel mijn man (eind dec) als onze oudste dochter (half jan) zijn steenbok. En qua karakter lijken zijn idd enorm op elkaar. Eerst kat uit de boom kijken, gedisciplineerd, doorzetten, loyaal en behulpzaam. Onze te verwachten dochter zal waarschijnlijk ook een steenbok (ook half jan).

vorig jaar

Zeker een goed eigenschap. Maar soms zou het wel handig zijn als ze wel gaa ...
Ik werk in de kinderopvang en zie dat wel bij alle kinderen ongeacht wanneer ze geboren zijn. Het is ook een leeftijd dingetje... Ben zelf ook wel geïnteresseerd in sterrenbeelden maar denk ook dat karakter van ouders en familie veel doet en temperament. Daarnaast moet je ook bedenken dat kleine kinderen ook gewoon mensen zijn die eigenlijk maar weinig te zeggen hebben in hun dag tot dag wat tot veel wrijving kan zorgen als je als ouder ook nog eens een hoop van ze gaat vragen... het blijven mensen ook al zijn ze nog klein, jong en moeten ze nog veel leren

vorig jaar

Ik ben 10 januari uitgerekend en vind het fantastisch als het idd een Steenbokje is 🤩 Ben zelf een Schorpioen en zo koppig en eigenwijs als de pest (al kan ik ook goed relativeren), dus ben erg blij dat er nu ook iemand in ‘mijn’ straatje past 😂 Steenbokken en Schorpioenen schijnen elkaar goed aan te vullen. Uiteraard met een korreltje zout: ik hoop niet dat onze zoon een Boogschutter wordt, daar heb ik precies 0,0 niks mee (zoals zijn oma/mijn schoonmoeder) 🤭🫣

vorig jaar

Nog dik een week totdat er in plaats van steenbokken, er watermannen geboren gaan worden. Ik ben uitgerekend op de laatste dag van de steenbok, ben toch wel benieuwd wat t gaat worden ☺️ Een waterman schijnt qua karakter beter bij ons gezin te passen als ik kijk naar onze sterrenbeelden, maar een aardeteken (steenbok) heeft niemand, dus is ook een mooie aanvulling. Zijn er nog meer mama’s hier nieuwsgierig naar?