5 Reacties

17 dagen geleden

Hoi, hier in verwachting van ons 4de kindje en ik heb nog 3 kindjes om te verzorgen + het huishouden. Het valt niet mee he, om alles draaiende te houden. Ik ben ook helemaal op, zal blij zijn als de kleine er straks is. Hopelijk kom ik dan in wat rustiger vaarwater. Verder probeer ik zoveel mogelijk te rusten wanneer mijn man thuis is en de jongste slaapt. Jij succes met de laatste loodjes, je kunt het💪

17 dagen geleden

Reactie op Anouk Michelle

Hoi, hier in verwachting van ons 4de kindje en ik heb nog 3 kindjes om te v ...
Echt he, jaa +het huishouden + koken pff. Dankjewel 🫶🏻 hoever moet jij nog?

17 dagen geleden

Ik vind het ook echt heel zwaar. 34+6 vandaag. Zondag laatste werkdag. Wist van m’n dochter (10,5 jaar geleden) niet dat ik zwanger was en nu word ik zó hard gepakt🤣

17 dagen geleden

Reactie op jacoblucianna

Echt he, jaa +het huishouden + koken pff. Dankjewel 🫶🏻 hoever moet jij no ...
Ik ben vandaag precies 35 weken, ik word wel met 38 weken ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes en insulinegebruik. Dus nog maar 3 weekjes. Of die kleine moet ineens beslissen om eerder te komen.

16 dagen geleden

Phoe hier ook mega zwaar. Nu 35 weken en ook een kindje van 1 jaar en 10,5 maand oud. Ik ben 2,5 week eerder gestopt met werken (ziektewet want horeca werk viel te zwaar) en met 34 weken officieel met verlof. Het huishouden, zorgen voor mijn zoon, zorgen voor mijzelf en het huis klaarmaken voor de baby vallen mij allemaal zwaar. Ik moet al bijkomen als ik gedoucht heb! Mijn zoon loopt nog niet dus moet hem veel tillen en alles wat op de grond valt wil ik het liefste laten liggen. Succes met de laatste loodjes. Mijn vriend en ik zijn allebei blij als onze 2e geboren is haha