10 Reacties
2 weken geleden
Heb je rectaal gemeten of met oorthermometer? Voelt je kindje ook koud? Weet je zeker dat de meting klopt?
Zo ja, dan zou ik je kindje eerst proberen wat warmer te krijgen met een extra laag kleding of een warmere slaapzak. Dan kijken of het beter gaat en als dat lukt even opnieuw meten. Krijg je je kindje niet warm dan kun je altijd even advies inwinnen bij de hap. Kan vaak ook via de chat.
2 weken geleden
Bij mij was het 34.7 na een paar dagen hoge koorts te hebben gehad (is wel alweer een paar maanden geleden). Waarschijnlijk is het lichaam dan even helemaal ontregeld. Ik heb hem toen extra warm aangekleed en een oogje in het zeil gehouden. Na 2 dagen was het weer normaal. Zolang je kindje wel gewoon gedronken heeft en alert is zou ik me niet teveel zorgen maken hoor, maar je mag altijd de hap bellen voor de zekerheid.
2 weken geleden
Wij hebben dit ook gehad met ons zoontje, na een paar dagen flinke koorts ineens een temperatuur van 35,4. We zijn hiervoor naar de HAP geweest en daar vertelde de arts dat dit heel normaal is. Dat baby鈥檚 hun temperatuur nog niet goed kunnen regelen, dat het lichaam probeert de koorts te temperen en dan de andere kant daarin doorschiet. Volgens hem geen reden om je zorgen te maken. Maar om jezelf gerust te stellen kan je altijd bellen hoor!
2 weken geleden
Ik had idd toch gebeld, de kleine man was ook flink overstuur.. ze wilde hem toch laagdrempelig even beoordelen, dus we zijn nu onderweg. Hopenlijk valt het mee idd!
2 weken geleden
Reactie op DeniseJanice
Ik had idd toch gebeld, de kleine man was ook flink overstuur.. ze wilde he ...
Ja, wel verstandig. Beter een keer teveel dan een keer te weinig. Sterkte!
2 weken geleden
Reactie op DeniseJanice
Ik had idd toch gebeld, de kleine man was ook flink overstuur.. ze wilde he ...
Wat fijn dat ze je serieus nemen. Wel vervelend zo laat op de avond nog. Laat je weten hoe het ging?
2 weken geleden
Reactie op sytskeanne
Wat fijn dat ze je serieus nemen. Wel vervelend zo laat op de avond nog. La ...
Ja geen fijn tijdstip maar hij was toch wakker (en flink overstuur) dus dan voelt het minder rot voor hem om te gaan馃槄
De temperatuur was niet heel zorgwekkend gelukkig, het was idd wat de andere dames al aangaven dat het ontregeld is en daarom ineens na koorts zo laag kan zijn. Hij gaf wel aan dat echt richting de 34.5 echt te laag is.
Verder nog flinke oorontstekingen en moet t arme menneke het "gewoon" uitzieken. Hopenlijk knapt hij komende dagen snel op!!
gisteren
Reactie op LauraK33
Hoe gaat het nu?
Gelukkig goed! Zijn tempratuur is nog een paar dagen wat aan de lage kant geweest, maar nu weer helemaal normaal 馃グ