15 Reacties
16 uur geleden
Reactie op Snuit
Las in een andere post dat je toch moet kijken vanaf TOG waarde 3.5, aardig ...
https://www.noppies.com/nl-nl/slapen-en-thuis/noppies-baby-comfort-ledikant-deken-teddy-fancy-dot-100x140-cm-jet-stream-16n30015-p638.html
Deze van Noppies (wit, roze, grijs), is nu in de aanbieding (ledikantmaat 36 euro, wiegmaat 27 euro) met een TOG van 3, wellicht een idee
16 uur geleden
Ik gebruik ook 2 dekentjes als het echt heel koud is. Tot ze na de eerste weken in een slaapzak gaan.
15 uur geleden
Ik ben helemaal fan van de teddy omslagdoeken van Koeka. Wel iets duurder, maar zo warm en zacht 馃槉
12 uur geleden
Reactie op Snuit
Las in een andere post dat je toch moet kijken vanaf TOG waarde 3.5, aardig ...
Jaa vind het lastig met al die waardes! Het fijne van wol is dat het de temperatuur goed reguleert, en ik heb er een 100% katoenen dekentje bij besteld zodat we ook kunnen afwisselen. Is natuurlijk zoeken bij een eerste馃槉 maar niet goedkoop inderdaad! (Al vindt ik ze van koeka etc ook heel prijzig)
8 uur geleden
Ik vind het ook lastig! Het wordt wel een januari baby, maar zo koud is het in onze slaapkamer niet als we het raam dicht hebben. Die koeka teddy dekens vind ik prachtig, maar ben bang dat ze veel te warm zijn. En ik moet alles al voor co-sleeper en ledikant kopen, terwijl ze met 3/4 maanden misschien in een slaapzak gaat. Hoe doen jullie dit?
5 uur geleden
Reactie op Ridder1989
Ik vind het ook lastig! Het wordt wel een januari baby, maar zo koud is het ...
Lakens kopen voor het ledikant en goed vouwen onder het matras van de cosleeper. Dit advies kreeg ik van een collega.
Ik heb uiteindelijk wel onderlakens voor de cosleeper gekocht maar lakens doe ik gewoon voor het ledikant.
Dekentjes wil ik gaan haken (als ik de moed verzameld heb)