15 Reacties

17 uur geleden

Wij hebben een wollen dekentje besteld van Pure baby love馃槉

17 uur geleden

Gister intake van de kraamzorg gehad. Zij gaf als tip een wollen dekentje met een katoenen lakentje. Natuurlijk materiaal.

17 uur geleden

Reactie op Ines151

Wij hebben een wollen dekentje besteld van Pure baby love馃槉
Las in een andere post dat je toch moet kijken vanaf TOG waarde 3.5, aardig in de buidel tasten die dekens zijn zo duur!! Wol is ookwel lekker warm

17 uur geleden

Kruiken, om het bed lekker voor te verwarmen !

16 uur geleden

Reactie op Snuit

Las in een andere post dat je toch moet kijken vanaf TOG waarde 3.5, aardig ...
Ik heb toevallig via bol.com besteld, er is daar nu black friday

16 uur geleden

Reactie op Snuit

https://www.noppies.com/nl-nl/slapen-en-thuis/noppies-baby-comfort-ledikant-deken-teddy-fancy-dot-100x140-cm-jet-stream-16n30015-p638.html Deze van Noppies (wit, roze, grijs), is nu in de aanbieding (ledikantmaat 36 euro, wiegmaat 27 euro) met een TOG van 3, wellicht een idee

16 uur geleden

Reactie op Snuit

Je kan ook gewoon een deken dubbel doen. En als het aankomende januari net zo wordt als afgelopen januari dan is het misschien ook wel helemaal niet nodig

16 uur geleden

Katoenen deken dubbel vouwen, of desnoods 2 dekens als het echt heel koud is. Lekker voorverwarmen met de kruiken.

16 uur geleden

Ik gebruik ook 2 dekentjes als het echt heel koud is. Tot ze na de eerste weken in een slaapzak gaan.

15 uur geleden

Ik ben helemaal fan van de teddy omslagdoeken van Koeka. Wel iets duurder, maar zo warm en zacht 馃槉

12 uur geleden

Reactie op Snuit

Jaa vind het lastig met al die waardes! Het fijne van wol is dat het de temperatuur goed reguleert, en ik heb er een 100% katoenen dekentje bij besteld zodat we ook kunnen afwisselen. Is natuurlijk zoeken bij een eerste馃槉 maar niet goedkoop inderdaad! (Al vindt ik ze van koeka etc ook heel prijzig)

12 uur geleden

Bij babypark koeka dekens in de aanbieding zag ik toevallig! 20% korting. Wij hebben ze al in huis, van de Vik lijn. Wiegdeken en ledikantdeken.

9 uur geleden

Wij hebben er 1 van Koeka. Kost wat maar kan langer mee (als sprei voor later)

8 uur geleden

Ik vind het ook lastig! Het wordt wel een januari baby, maar zo koud is het in onze slaapkamer niet als we het raam dicht hebben. Die koeka teddy dekens vind ik prachtig, maar ben bang dat ze veel te warm zijn. En ik moet alles al voor co-sleeper en ledikant kopen, terwijl ze met 3/4 maanden misschien in een slaapzak gaat. Hoe doen jullie dit?

5 uur geleden

Reactie op Ridder1989

Ik vind het ook lastig! Het wordt wel een januari baby, maar zo koud is het ...
Lakens kopen voor het ledikant en goed vouwen onder het matras van de cosleeper. Dit advies kreeg ik van een collega. Ik heb uiteindelijk wel onderlakens voor de cosleeper gekocht maar lakens doe ik gewoon voor het ledikant. Dekentjes wil ik gaan haken (als ik de moed verzameld heb)