24 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb die van de hema. Ze blijven hier zitten, maar ze trekt ze doelbewust zelf uit 😆 Thuis is het wel beter om blote voetjes te doen. Als je weggaat slofjes over de sokken.

3 maanden geleden

Gewoon opgeven haha. Zonder is ook prima 😅. Ik doe ze dan weer aan als we naar buiten gaan met slofjes. Thuis laat ik het voor wat het is.

3 maanden geleden

Wij doen gewoon geen sokjes binnen. Ook makkelijker met tijgeren/kruipen. Buiten zit hij meestal onder mijn draagjas. En anders slofjes.

3 maanden geleden

Ik heb ze van de Wibra en Zeeman Enige die blijven zitten. Die van de Kruidvat blijven hier ook niet zitten. Bij de oudste ook nooit

3 maanden geleden

Ja met kruipen deden wij de slofjes van de Hema of wibra

3 maanden geleden

En een maillot misschien?

3 maanden geleden

De sokken en kniekousen van c&a (5pack). Echt supertjes. En straks lekker maillot aan bij jurkjes/rokjes

3 maanden geleden

Hier een 3e kindje waarbij geen enkele sok aan blijft, ik probeer t niet eens meer.. Alleen als we naar buiten gaan doe ik sokjes aan met slofjes eroverheen. Met slofjes blijven ze iig nog iets langer aan 😅 Als t straks wat frisser wordt voetenzak in de kinderwagen en dan kan blote voeten daarin ook evt. nog prima.

3 maanden geleden

Hier de “prenatal Newborn”. Ze is nu 8 maanden en ze passen nog prima!

3 maanden geleden

Hier Kruidvat de enige die blijven zitten. Zeeman en wibra juist weer niet 🙈

3 maanden geleden

Kipkep sokjes al geprobeerd die blijven hier heel goed zitten

5 dagen geleden

Nog iemand tips voor warme (wollen) sokjes met antislip?

5 dagen geleden

Reactie op NoWorries

Nog iemand tips voor warme (wollen) sokjes met antislip?
Geen wol , maar ik gebruik h&m dikke sokken met antislip. Wij gebruiken ze al sloffen

5 dagen geleden

Tommy Hilfiger sokken, ook de anti slip. Vallen wel klein

5 dagen geleden

Die van zeeman blijven zitten bij ons. Die met een omgeslagen randje en antislip

5 dagen geleden

Hier de kruitvat die blijven zitten.

5 dagen geleden

De Hema sokjes van Takkie en die van Nijntje! Die zijn iets strakker en lekker dik

5 dagen geleden

Ik heb het ook opgegeven na een tijdje, ook alle merken geprobeerd al kocht ik de meeste ook gewoon bij de Hema en Kruidvat.

5 dagen geleden

Die van Kruidvat zitten goed, maar ze zijn zo dun. We hebben geen vloerverwarming dus vandaar opdoek naar wat warms :)

4 dagen geleden

Sokjes van nike