21 Reacties

22 dagen geleden

Als tip in deze app zag ik staan dat je op bevroren fruit moet sabbelen. Dan schijnt het te zakken. Ik heb het nog niet hoeven uitproberen, maar wellicht helpt het

22 dagen geleden

Vraag een voorschrift voor navalit aan de arts. Helpt echt!

22 dagen geleden

In mijn eerste zwangerschap werd vooral gezegd dat je dingen met gember moet eten of gember thee moet drinken. Ik vond dit alleen vies haha dus spuugde ik nog meer. Ik heb wel een kleine tip voor als je in de ochtend moet overgeven. Drink als je wakker wordt meteen een glas water want dan heb je iets om uit te spugen. Anders spuug je gal en dit vond ik nog viezer. Hoop dat je snel van je misselijkheid af bent

22 dagen geleden

Reactie op Renée000

Vraag een voorschrift voor navalit aan de arts. Helpt echt!
Ik had dus de huisarts gebeld vandaag..... zegt die assistente tegen mij dat ik eerst op spreekuur moest komen. Dus ik zeg dan graag een afspraak want bij de eerste heb ik namelijk bijna 8 maanden alleen maar gespuugd. HEEFT ZE PAS 22 MEI PLEK🫣 Dat wordt nog 2 weken spugen hahaha. Heb het er zeker voor over om nog zo'n klein draakje te krijgen hihi

22 dagen geleden

Vooral veel drinken. Kleine beetjes eten verspreid over de dag. Suprimal werkt ook tegen misselijkheid, heeft mijn HA de vorige keer voorgeschreven. Ik gebruik nu acupunctuur. Ontspant en helpt tegen de misselijkheid. Ze heeft me zelfs twee pleistertjes gegeven op de drukpunten om het effect langer aan te laten houden. Dus dat zou ook nog een optie kunnen zijn!

22 dagen geleden

Reactie op sharina vd Berg

Vooral veel drinken. Kleine beetjes eten verspreid over de dag. Suprimal we ...
Suprimal kun je gewoon in de drogist krijgen trouwens!

21 dagen geleden

Reactie op Qkct

Ik had dus de huisarts gebeld vandaag..... zegt die assistente tegen mij da ...
Niet mee akkoord gaan hoor, ze proberen het gewoon. Je kan ook zeggen dat je een belafspraak wil hebben. Gewoon bellen en zeggen dat het niet gaat. Wie zeurt krijgt een beurt....

21 dagen geleden

Accupentuur

21 dagen geleden

Reactie op sharina vd Berg

Suprimal kun je gewoon in de drogist krijgen trouwens!
Suprimal is toch tegen wagenziekte ? Ik heb geen idee hoor hahah als het werkt dan werkt het !

21 dagen geleden

Reactie op senna2285

Suprimal is toch tegen wagenziekte ? Ik heb geen idee hoor hahah als het we ...
Jaa klopt! Maar wat het doet is de signalen van de maag naar de hersenen uitzetten waardoor je niet meer misselijk bent. Ik had eerst ook mijn twijfels en het werkt lang niet bij iedereen maar het heeft bij mij gewerkt!

21 dagen geleden

Hier hielp fristi mij enoooooorm bij mijn vorige zwangerschap.. was ook t enige helaas! Kon geen medicijnen tegenop!

21 dagen geleden

Reactie op BBlientje

Niet mee akkoord gaan hoor, ze proberen het gewoon. Je kan ook zeggen dat j ...
Ja geprobeerd en als antwoord kreeg ik misschien moet je blij zijn dat je überhaupt een huisarts hebt of kijk je het nieuws niet😡😤 Toen ben ik dus echt even kwaad geworden iedere keer hetzelfde daar gezeik. Uiteindelijk zelf opgehangen want ze bleef erg onbeschoft.

21 dagen geleden

Bij mij helpt munt/mint. Muntthee, kauwgom, smint.. en als het echt niet gaat dan rennie tabletten. Meestal ook pepermunt smaak en kalmeert de maag een beetje. Hopelijk heb je hier wat aan!

21 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap hielp zuur van die napoleon snoepjes de gele. Dan zakte dat misselijke gevoel weg.. hopelijk vind je iets wat helpt!

21 dagen geleden

Reactie op sharina vd Berg

Jaa klopt! Maar wat het doet is de signalen van de maag naar de hersenen ui ...
Ik heb het vandaag gekocht en meteen geprobeerd. OMG wat een life saver! Ik ben helemaal geen seconde misselijk geweest vandaag. Hopelijk blijft het werken 🤭 dankjewel voor de tip💗

21 dagen geleden

Reactie op senna2285

Ik heb het vandaag gekocht en meteen geprobeerd. OMG wat een life saver! Ik ...
Wat goed om te horen!! Daar ga ik wel van uit😊

20 dagen geleden

Hier ook een die misselijk als kwaaltje heeft. Vandaag 12 dpo en ben al een paar dagen zo misselijk. Vorige keer dat ik zwanger was ook al zo vroeg en echt heel veel overgeven. Over 2 weken gaan wij op vakantie (vliegen) en ik krijg er al stress van om te bedenken dat ik zo misselijk in het vliegtuig moet…😅

19 dagen geleden

Ik heb van die polsbandjes besteld tegen reisziekte. Geen idee of het werkt. Ik ben tot nu toe nog niet zo misselijk. Maar dan heb ik het maar vast in huis.

13 dagen geleden

Ben toch ook nog steeds op zoek naar tips tegen misselijkheid… wil niet hele dag crackers eten. Water met ijsklontjes helpt soms. Maar verder echt alleen kleine beetjes eten maar eet zo echt de hele dag door en wil niet mega aankomen. Van munt word ik weer juist misselijk dus kauwgom ofzo werkt niet voor mij.

13 dagen geleden

Reactie op Daylih

Bij mij helpt munt/mint. Muntthee, kauwgom, smint.. en als het echt niet ga ...
Deze ga ik eens proberen. Thnx