24 Reacties

7 dagen geleden

Station 19 (Disney +) Outlander (Netflix) Sex and the city (Netflix) Suits (Netflix) The Crown (Netflix)

7 dagen geleden

Documentaire Babies, Outlander, Virgin River, Jane the Virgin, Manifest Travelers, Cheer, Shadowhunters, Designated Survivor, Manifest, Ginny & Georgia. Allemaal Netflix.

6 dagen geleden

Ted Lasso (Apple TV) Parks en recreation (geen idee) New Girl The Good Doctor

6 dagen geleden

Ik mis Big Bang Theory! Beste serie🤩 Al kan je die nu volgens mij nergens online kijken. Young Sheldon wel, die staat op Videoland en HBO.

6 dagen geleden

Reactie op MammaJoanne

Ik mis Big Bang Theory! Beste serie🤩 Al kan je die nu volgens mij nergens ...
Primevideo staat Big Bang Theory wel op. En Mom die is ook super leuk.

6 dagen geleden

- Brooklyn Nine-Nine - Virgin river - The Lincoln Lawyer - Good Girls - Hjem til jul (kerst) - Workin' Moms

6 dagen geleden

Dynasty, gossip girl

6 dagen geleden

True detective seizoen 1 met Matthew McConaughey en Woody Harrelson.

6 dagen geleden

Virgin river, new Amsterdam of the resident. Alle drie op Netflix 😉

6 dagen geleden

Outlander!! 🥰

6 dagen geleden

Good girls op Netflix

6 dagen geleden

Ginny&Georgia en Firefly Lane heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen🥰 Beide op netflix

6 dagen geleden

Welke streamingdiensten heb je? Een aanrader op een dienst die je niet hebt, is niet zo handig

6 dagen geleden

This is us is echt een aanrader ♥️

6 dagen geleden

Hoi SN, War Room is mijn lieveningsfilm. Veel kijkplezier tijdens je verlof♥️

6 dagen geleden

Reactie op fentje83

Welke streamingdiensten heb je? Een aanrader op een dienst die je niet hebt ...
Wij hebben alle streamingsdiensten :)

6 dagen geleden

Reactie op Leone10

Wij hebben alle streamingsdiensten :)
Netflix: Dynasty, Outlander, The Last Kingdom, House of Cards, Breaking Bad, How to get away with murder, Ozark, Firefly Lane Disney+: Desperate Housewives, How I met your mother, Only murders in the building, The Bear, Station 19 Amazon Prime: Jack Ryan, Reacher, Nashville, This is us, Hbo Max: The Gilded Age, Gentleman Jack, Apple+: Bad Monkey en Presumed Innocent

6 dagen geleden

One Tree Hill & Nashville!

6 dagen geleden

Op Netflix: Outerbanks Virgin River Onder vuur Ni una mas NPO Dertigers Oogappels De ring Dag en nacht Anoniem

5 dagen geleden

Desperate housewives (Disney+) Devious Maids (Disney+) Good girls (Netflix) How to get away with murder (Netflix) Klem (npo start) Oogappels (npo start) The Bold Type (Netflix of videoland) Suits (Netflix) Breaking Bad (Netflix ) Dertigers (npo start) Yellowjackets (skyshowtime)