6 Reacties

9 maanden geleden

Het ligt een beetje aan je kindje. Heeft hij/zij het snel warm? Wij hebben ook nieuwbouw en de kamer is ook rond dezelfde temperatuur en wij hadden bij ons zoontje pyama en een 2.5tog slaapzak. Maar het verschilt enorm per kind. Gebruik je ook dekens en lakens? Met laagjes en een dunnere slaapzak is het wel makkelijker aanpassen. Ook als het straks in de zomer warmer is in de kamer, dan is 0.5 wel heel handig.

9 maanden geleden

Ik snap ook niet waarom er zoveel 3.0 wordt verkocht, dan kan je volgens mij je kindje geen kleren meer aantrekken. Wij hebben nu eentje van 2,3 gekocht zonder mouwe , dan draagt hij een romper en een truitje eronder. Het is 16-18 graden op de kamer. In jou geval zou ik voor een dunnere gaan, misschien 1 of 1.5 en dan vari毛ren qua kleertjes.

9 maanden geleden

Ik liep ook tegen get probleem aan dat ik enkel de 0.5 of 3 tog slaapzakken tegenkwam. Bij prenatal hebben ze 2 soorten slaapzakken met tog waarde 1. Maar waren bij mijn filiaal uitverkocht. Ik ben uiteindelijk voor een puckababy newborn van 0.5 tog gegaan, alleen de slaapkamer was afgelopen nachten toch wat kouder en ligt hij toch weer in zijn tog 3 zonder mouwen met enkel een romper eronder. Maar als iemand weet waar ze slaapzakken tog 1 of 1.5 verkopen hoor ik het graag馃き

9 maanden geleden

De terstal verkoopt wel slaapzakken van 2.0 tog.. geen ervaring mee zie het op hun site

9 maanden geleden

Reactie op DeniseJanice

Ik liep ook tegen get probleem aan dat ik enkel de 0.5 of 3 tog slaapzakken ...

9 maanden geleden

Je hebt bij wehkamp een tussenseizoen slaapzak maar ook zeker slaapzakken tussen 1.0/1.04 tog. Desnoods kan je ook 4 seizoens slaapzak aanschaffen als er geen ander optie is.