14 Reacties
2 dagen geleden
Tot 36 weken maar geen maar doe vanaf nu niet meer de zware patiënten. Begin nu alleen iets spierpijn te krijgen in rug.
Volgende week ben ik 34 weken zwanger.
2 dagen geleden
Ik werk op een somatische afdeling, heel veel bukken, tillen en liften gebruiken dus. Ben met 28 weken de zw in gegaan..
2 dagen geleden
Ik werk in een leefgroep bij personen met NAH. Omdat ik geen antistoffen heb voor CMV ben ik meteen thuis gezet vanaf week 10. Anders was ik thuis vanaf week 12 omwille van agressie op de leefgroep. Ik vind het zelf verschrikkelijk om zo lang thuis te zitten, maar alles voor ons kindje natuurlijk 🥰
2 dagen geleden
Reactie op fentje83
Doe wat voor jou goed voelt. Als dat nu stoppen is, dan stop je.
Wat een an ...
Mee eens! Kan zelfs iedere zwangerschap wisselen. Vraag een spoed gesprek aan met de bedrijfsarts als je twijfelt over je belastbaarheid en zorg in eerste instantie voor je eigen gezondheid en die van je kindje. Succes!
2 dagen geleden
Tot 29 weken en daarna uit de zorg gegaan en ondersteunt met maaltijden/medicatie enz
één dag geleden
Ik werk als verzorgende IG op een woongroep met mensen met dementie. Ik ga met 36 weken met verlof had dit zo gedaan om dat dit bij de vorige twee prima ging.., merk dat nu 9jaar later de zorg echt veel zwaarder is geworden en het me nu toch wel tegenvalt 😉 voor de laaste 3 weken wat aanpassingen aan mijn diensten kunnen doen en hoop ik het vol te houden
één dag geleden
Ik ben nu 31+4 en werk in een woongroep binnen de Jeugdzorg. Ga eruit met 36 weken.