14 Reacties

2 dagen geleden

Tot 24 weken op de groep. Maar ivm agressiegevaar mocht dat niet meer. Toen overal een beetje meegeholpen op de groepen en achter de computer gezeten. Vanaf volgende week vrijdag verlof! Dan 34 weken.

2 dagen geleden

Volgende week ga ik met verlof, met 34 weken. Ik zet eerst 2 weken balansverlof (vroegere pbl) in, waardoor ik alsnog 4 weken van tevoren met zwangerschapsverlof ga. Ik ben blij dat ik het zo heb geregeld, het is genoeg geweest ☺️

2 dagen geleden

Tot 36 weken maar geen maar doe vanaf nu niet meer de zware patiënten. Begin nu alleen iets spierpijn te krijgen in rug. Volgende week ben ik 34 weken zwanger.

2 dagen geleden

Doe wat voor jou goed voelt. Als dat nu stoppen is, dan stop je. Wat een ander doet is niet relevant, jouw zwangerschap is die van de andere niet. En je belastbaarheid dus ook niet. Sterkte ermee 💪

2 dagen geleden

Ik ga volgende week met verlof. Ben dan 34 weken. Laatste 3 weken wel boventallig gestaan en de helft van mijn uren gewerkt. Hierdoor goed vol kunnen houden. Werk op een kort verblijf chirurgie, dus weinig adl meer, wel veel lopen 🙂

2 dagen geleden

Ik werk op een somatische afdeling, heel veel bukken, tillen en liften gebruiken dus. Ben met 28 weken de zw in gegaan..

2 dagen geleden

Hier een verzorgende IG op een pg afdeling. Sinds week 26 werk ik alleen welzijnsdiensten voor de helft van mijn uren. IVM bekkenpijn en zorgzwaarte. Volgende week ga ik met verlof maar ik ben er ook echt wel aan toe nu!

2 dagen geleden

Ik werk in een leefgroep bij personen met NAH. Omdat ik geen antistoffen heb voor CMV ben ik meteen thuis gezet vanaf week 10. Anders was ik thuis vanaf week 12 omwille van agressie op de leefgroep. Ik vind het zelf verschrikkelijk om zo lang thuis te zitten, maar alles voor ons kindje natuurlijk 🥰

2 dagen geleden

Reactie op fentje83

Doe wat voor jou goed voelt. Als dat nu stoppen is, dan stop je. Wat een an ...
Mee eens! Kan zelfs iedere zwangerschap wisselen. Vraag een spoed gesprek aan met de bedrijfsarts als je twijfelt over je belastbaarheid en zorg in eerste instantie voor je eigen gezondheid en die van je kindje. Succes!

2 dagen geleden

Tot 29 weken en daarna uit de zorg gegaan en ondersteunt met maaltijden/medicatie enz

één dag geleden

Ik werk als verzorgende IG op een woongroep met mensen met dementie. Ik ga met 36 weken met verlof had dit zo gedaan om dat dit bij de vorige twee prima ging.., merk dat nu 9jaar later de zorg echt veel zwaarder is geworden en het me nu toch wel tegenvalt 😉 voor de laaste 3 weken wat aanpassingen aan mijn diensten kunnen doen en hoop ik het vol te houden

één dag geleden

Ik ben nu 31+4 en werk in een woongroep binnen de Jeugdzorg. Ga eruit met 36 weken.

één dag geleden

Ik werk op een somatische afdeling en heb dit weekend mn laatste late diensten dan verlof! Werk geen 8u diensten meer maar wel 7-14u en 16.30-22u. Zware afdeling maar gewoon per dag bekeken wat wil en wat niet.

één dag geleden

Ik heb tot 32 weken volledig doorgewerkt in dagdiensten. Daarna vakantie opgenomen (al van tevoren gepland), zodat dit gelijk vastzit aan mijn verlof.