16 Reacties
vorig jaar
Tijdens mijn vorige zwangerschap ruim 10 km heen en later op de dag ook weer terug gefietst met ruim 34 weken. Toen kreeg ik toen ik terug was echt wel last van mijn bekken en 'onderkant' door het gewicht. Ik fiets inmiddels elektrisch en eigenlijk nooit langer dan een minuut of 20, momenteel nergens last van (bijna 32 weken zwanger).
vorig jaar
Lukt me nog wel, maar ik heb al een tijdje dat zodra ik op het zadel ga zitten ik naar de wc moet. Half uur naar mijn werk fietsen doe ik niet meer, 5 minuten naar de school van mijn dochter nog wel. Bij de vorige zwangerschap had ik precies hetzelfde, volgens mij toen wel tot het einde korte stukjes gefietst
vorig jaar
Tot week 20 ongeveer. Dezelfde pijn als die jij omschrijft. Nu met 29 weken gaat het opzich wel als ik verder die dag niks doe
vorig jaar
Bij mijn eerste zwangerschap fietste ik tot het eind (in het dorp). Dat was tot ongeveer 37 weken. Een paar dagen later beviel ik. Mijn dochter lag overigens in stuit.
Nu wonen we ergens anders waar het veel steiler is. Naar het dorp is alleen naar beneden en maar huis alleen omhoog en best steil. Ik merk wel dat dat met nu met 31+6 steeds vervelender wordt (al fiets ik nu wel elektrisch en bij mijn eerste zwangerschap niet, maar daar was alles plat). Ik fiets nu denk ik hooguit 4 keer in de week naar het dorp en terug. Ook omdat ik onze dochter dan achterop de fiets hebt en zij is ook niet licht.. maar zolang het nog gaat, probeer ik het te doen, want met naar boven fietsen heb ik minder last van mijn bekken dan met naar boven lopen. En een klein beetje bewegen is wel goed. Anders zit ik de hele tijd alleen maar in de auto overal naartoe :p
vorig jaar
Ik krijg zo'n last van mijn billen als ik fiets, heeft volgens mij te maken met mijn bekken, maar ik fiets nog steeds 45 minuten heen en 45 minuten terug van werk, nu 28 weken. Hoop het eigenlijk tot het verlof te kunnen doen, het is vooral bij op- en afstappen vervelend. Maar ik merk wel dat het fietsen zelf mij wel heel goed doet, alleen het zitten dus niet 😂
vorig jaar
Ik ben nu 30 weken en vind het sinds een paar dagen niet meer prettig om te fietsen. Doet pijn aan buik en zodra ik afstap heb ik bekkenpijn. Ik fiets nu maximaal 15 minuten, en dat maar een paar keer per week.