60 Reacties
4 weken geleden
Ik zou het simpel en gezond houden. Wij hebben al eens havermout-banaan-pompoen wafeltjes gebakken, gewoon doosjes rozijntjes met een Nijntje er op geplakt, raceauto bananen (banaan met weg er op getekend, vlaggetje er in geprikt als finish en een autootje er op met dubbelzijdig tape), en een keer gezonde muffins gebakken en daar konijnenoortjes in geprikt. Je kunt ook voor een cadeautje gaan ipv iets eetbaars, maar dan zou ik wel nadenken over wat je zelf ook echt leuk zou vinden. Zonde als het na een week weg wordt gegooid.
4 weken geleden
Ik heb via alie tasjes en kaartjes gekocht. Verder doe ik daar een knuffeldoekje, fruitje, rozijntjes en een plopper in. Lekker simpel
4 weken geleden
Reactie op OngedwongenFluistering610437
Ik heb via alie tasjes en kaartjes gekocht. Verder doe ik daar een knuffeld ...
Heb je het al gekocht? Want dat knuffeldoekje lijkt me enorm zonde van je geld 馃檲. Meeste kindjes hebben nu al een favoriet doekje/ knuffeltje waardoor deze vast rechtstreeks in de vuilbak beland bij de meeste ouders.
Ts. Ik ben blij dat trakteren bij mij geen ding is, maar op pinterest heb je super veel leuke en simpele ideetjes. Een rijstwafeltje ofzo zullen de meeste kindjes al leuk vinden om te krijgen.
4 weken geleden
Reactie op Ikigai
Heb je het al gekocht? Want dat knuffeldoekje lijkt me enorm zonde van je g ...
Is een knuffeldoekje met van die labeltjes eraan. En wij merken dat we ook de helft weggooien van de traktaties omdat het hier niet gebruikt wordt. Dus ze moeten maar zelf weten wat ze er mee doen.
Iedereen doet zn best.
4 weken geleden
Ik zou zeker niet teveel doen. Dit wordt steeds gekker namelijk. Ik heb het op de opvang steeds meer zien worden. Toen ik net begon was het idd een rozijntjes met een autootje of een rijstwafelschaap of een diertje met rozijntjes op de rug. Nu is het vaak een tasje met wat erin. Mijn ervaring is dat de een begint met 2 dingetjes en de volgende doet er 3 in en weer een volgende weer wat meer of groter en zo wordt het echt te gek. De kindjes zijn al blij met evt een doosje rozijntjes. Het hoeft echt niet veel te zijn.
Via pinterest heb je leuke idee毛n. Ook wil ik je als tip meegeven om even te checken wat mag op de opvang. Hebben ze een gezond traktatiebeleid of mag je alles trakteren.
Succes met de voorbereidingen!
4 weken geleden
Met de eerste verjaardag hebben we zakjes knijpfruit met een kaartje eraan getrakteerd, met 2 jaar bellenblaas met een vlinder erop geknutseld en met 3 jaar doosjes krentjes met een kaartje erop.
Met haar 4e verjaardag van die bootjes van de action met een doosje krentjes (en een geknutselde papieren vlag met tekst)

4 weken geleden
Ik vind het heel leuk om van die uitdeelboekjes te krijgen. Had laatst ook iemand die een hydrofiele doek als soort van beertje had geknoopt. Die heb ik gewassen en hoppa weer een goede doek er bij voor schoon maken.
Knijp fruit en rozijntjes zijn altijd goed.
Maar helaas gooi ik ook veel weg. Ben toch bang dat het van shein of een andere Chinese site komt. Dus als ik geen keurmerk zie of het niet herken vanuit de winkel dan gaat het helaas weg.
Maar zie al wat leuke idee毛n langs komen hier.
4 weken geleden
Reactie op Ikigai
Heb je het al gekocht? Want dat knuffeldoekje lijkt me enorm zonde van je g ...
Hoe doen mensen dat toch dat hun kinderen een favoriete knuffel hebben. Bij mij 3x mislukt.馃槄
4 weken geleden
Reactie op M_1986
Ik zou ook vragen wat mag.
Hier mag bijvoorbeeld niets wat zelfgemaakt/geb ...
Oh wat jammer. Ik doe er altijd een lijstje met ingredi毛nten bij als ik zelf iets maak. Zeker op de babygroep, dan weten ze wie wat kan eten.
4 weken geleden
Reactie op sytskeanne
Hoe doen mensen dat toch dat hun kinderen een favoriete knuffel hebben. Bij ...
Gewoon vanaf het begin dat knuffeltje geven en die vind hij nu heel fijn. Een keer een verkeerde maat besteld (10cm groter) en die gegeven en nu heb ik 3 setjes van 2 knuffels want hij vind ze nu allebei heel fijn. Slapen op de opvang gaat ook beter als hij ze allebei mee heeft馃
4 weken geleden
Reactie op M_1986
Gaat niet zozeer om de ingredi毛nten, maar omdat ze dan niet weten wat er me ...
Vind ik altijd een gekke reden, volgens mij geeft dat helemaal geen re毛el risico. Maar je hebt het er mee te doen.
4 weken geleden
Reactie op M_1986
Vanaf de geboorte 1 knuffel aangeboden. En bij beiden is dat hun favoriete ...
Ik heb het wel geprobeerd hoor, maar mijn kinderen zijn er echt niet van onder de indruk. Misschien omdat ik pas na een aantal maanden heb aangeboden ivm veiligheid in bed.
4 weken geleden
Reactie op Mamavanzoon231
Gewoon vanaf het begin dat knuffeltje geven en die vind hij nu heel fijn. E ...
Ik heb voor alle 3 wel jong steeds hetzelfde knuffeltje aangeboden. Maar ze deden er alle 3 niks mee. De oudste 2 slapen wel met meerdere knuffels in bed maar totaal geen favoriet.
4 weken geleden
Reactie op sytskeanne
Ik heb voor alle 3 wel jong steeds hetzelfde knuffeltje aangeboden. Maar ze ...
Dan kun je daar ook niks aan doen! Die van ons kreeg hem gewoon elke keer in bed erbij. Misschien komt er ooit een andere favoriet, dat zien we dan wel weer馃槄