17 Reacties
24 dagen geleden
Ik heb nooit een tommy tub gebruikt. Wel een baby badje voor de eerste maanden.
MOD
24 dagen geleden
Ik vond de tummy tub de eerste weken / maanden super fijn! Die hebben we toen gewoon op de eettafel gezet en mijn dochter vond het heerlijk om er in te 'hangen' in onze handen :). Wij zijn daarna voor een zitbadje gegaan, maar wij hebben verder geen bad in huis.
24 dagen geleden
Reactie op Mistique
Wij moeten ook nog zoiets ja… 🤔 zou dit nog interessant zijn? Heeft iemand ...
Zou ik pas aanschaffen als je het mist.
Een badje op hoogte is vaak wel verplicht voor de kraamzorg.
24 dagen geleden
Reactie op Mistique
Wij moeten ook nog zoiets ja… 🤔 zou dit nog interessant zijn? Heeft iemand ...
Wij hebben die wel en vond die echt fijn. Mijn man vond dit heel fijn omdat hij bang was dat ze weg zou glippen met vast houden🤣. Mijn dochter vond dit ook fijner dan bij ons op de arm.
24 dagen geleden
Wij hadden een badje met zo'n onderstel en een tummy tub, beide gekregen. En bij de 1e beide gebruikt, bij de 2e was ik inmiddels wat makkelijker en legde de baby gewoon op de bodem van het bad en waste hem zo.
Het babybadje heb ik later juist wel weer meer gebruikt om deze bij me te zetten in de douche (die is erg ruim) dan kon mijn inmiddels peuter lekker spetteren en ik gewoon douchen. Zo'n tummy tub is gewoon snel te klein.
24 dagen geleden
Vond de tummytub ideaal, lekker ook in de keuken;) en daarna ging hij mooi mee in het grote bad of gingen we samen douchen
24 dagen geleden
Wij hadden bij de eerste een Tummy tub maar daar groeien ze vrij snel alweer uit. Bij de 2e vond ik dit badje, beetje tussen tummy tub en badje in. Voordeel is dat ze hierbij snel in bad kunnen ‘zitten’ doordat er een verhoging in zit. M’n dochter heeft er tot bijna 2 jaar in kunnen zitten.
24 dagen geleden
Reactie op sytskeanne
Zou ik pas aanschaffen als je het mist.
Een badje op hoogte is vaak wel ver ...
Ah ok, even checken bij de kraamzorg dan. Onze oude hebben we weggegooid, poten verroest 😅. Vind t zo’n sta in de weg altijd haha. Dan is de Stokke idd wel handiger om op te bergen.
24 dagen geleden
Reactie op Mistique
Ah ok, even checken bij de kraamzorg dan. Onze oude hebben we weggegooid, p ...
Je kunt even vragen of het echt nodig is natuurlijk
24 dagen geleden
Reactie op Mistique
Ah ok, even checken bij de kraamzorg dan. Onze oude hebben we weggegooid, p ...
Dat dachten wij ook, die vouw je zo op (bij de Stokke). Maar dat is dus alleen het badje, de poten vouw je niet zo gemakkelijk in elkaar, dan moet echt alles los geklikt worden eerst. Wij zette hem in de douche als we hem niet gebruikte en ff uit de douche als we gingen douchen (hele kleine badkamer). Maar het werkt haha
24 dagen geleden
Ik ga dit keer geen tummytub aanschaffen de vorige keer ook niet echt gebruikt.