11 Reacties

11 dagen geleden

Lieve Johanna, je hoeft je hier niet schuldig over te voelen. Je schrijft dit niet om iemand te kwetsen. Dit is wat jij voelt en laat je nooit vertellen dat je niet mag voelen wat je voelt. Je schrijft dat je partner er open in staat, dus ik zou dit allereerst met hem bespreken en evt samen verder kijken wat passend is. Dit is voor mij mijn eerste zwangerschap en ik heb dus verder geen ervaring. Maar ik zag gisteren wel toevallig dat er een psycholoog is aangesloten bij mijn verloskundigenpraktijk. Misschien is dat bij jou ook zo. Of misschien weet je verloskundige iemand waar je mee kunt praten. Je bent vast niet de eerste en enige met deze gevoelens 😊. Ik wens je in ieder geval veel rust toe en gun jezelf de ruimte om te voelen wat jij voelt! 🍀🩷

11 dagen geleden