11 Reacties

11 dagen geleden

Filip is leukkk

11 dagen geleden

Guus 💙 Dit zou onze naam zijn als we een jongen kregen.

11 dagen geleden

Filip hoor je niet zo vaak !

11 dagen geleden

Ik had ooit iemand in m'n klas doe Filip heette en die moest het inderdaad elke keer spellen. Maar beide leuke namen!

10 dagen geleden

Onze jongen gaat Guus heten, dus zeker mijn voorkeur haha! Maar Filip is ook een leuke naam!

10 dagen geleden

Filip, en de schrijfwijze daar wennen mensen wel, en hoe bezwaarlijk is het nou eigenlijk als je het zou moeten spellen? De uitspraak zullen ze wel goed doen!

10 dagen geleden

Filippus? Dan heb je de us van Guus maar hou je de filip ? Of wordt het dan te lang 😅🥰

10 dagen geleden

Filip! 😊 Spellen is denk ik te overzien! En hoe vaak gebeurt dat? Aan de telefoon moet men sowieso bijna altijd z'n naam spellen om fouten te voorkomen (bijv. bij doorgeven e-mailadressen enz.), ongeacht de naam. En heel raar is de spelling niet behalve dat het met een F is ipv Ph🤷🏻‍♀️.. internationaal ook makkelijker uit te spreken :) ..

8 dagen geleden

Filip!! Stond ook op mijn lijstje voor een jongen. Echt veel namen moet je spellen door meerdere schrijfwijzen, dus zou me daar niet door laten afschrikken.

8 dagen geleden

Leuke naam, Filip! De spelling ken ik inderdaad niet zo, dus ik verwacht dat hij vaker zou moeten spellen. Maar dat zal als hij Philip zou heten ook zo zijn, veel mensen hebben toch moeite met Ph en F in namen. Misschien dat er zelfs mensen zijn die Vilip zouden opschrijven;) Ik kan niet direct bedenken welke varianten mensen kunnen bedenken op Guus, maar ze zullen je vast verrassen.

8 dagen geleden

Bedankt allemaal!! Helemaal eens met wat jullie zeggen, ik denk dat wij gewoon voor Filip gaan - dat loopt vast wel los ☺️