28 Reacties

8 dagen geleden

Ik had bij mijn vorige bevalling 2 tassen 1 mini koffer voor mezelf en een grote tas voor de baby

8 dagen geleden

Gewoon nieuwsgierig: waarom wil je je eigen handdoeken meenemen?

8 dagen geleden

Ik heb gisteren alles ingepakt, 1 grote koffer

8 dagen geleden

Ik had bij mijn eerste bevalling een rugzak voor mijn spullen en die van mijn partner en de luiertas met spullen van de baby. Dat ga ik nu ook weer doen. Ik hoef ook geen handdoeken mee te nemen. Dus alleen setje schone kleding en toilettas. En schoon setje kleding voor partner. Zijn toiletsspul kan gewoon in de toilettas van mij.

8 dagen geleden

Ik neem een mini koffer mee

8 dagen geleden

Ik had geloof ik 1 kleine sporttas mee. Ik neem ook alleen mee wat echt nodig is. Het meeste hebben ze daar wel. Handdoeken hebben ze meer dan genoeg in het ziekenhuis. 🙂

8 dagen geleden

1 handbagage koffertje voor ons alledrie, dan kan mijn man de rolstoel duwen en het koffertje achter hem aan laten rollen.

8 dagen geleden

Ik heb een mini koffer voor mezelf/partner en een ruime tas voor m’n baby.

8 dagen geleden

Trolley met iedereen zijn spulletjes erin. Waarom zou je eigen handdoeken mee willen nemen? Krijgt er voldoende in t zkh. Hoef je die zelf ook niet te wassen 😜

7 dagen geleden

Vorige keer was het een halve volksverhuizing omdat we allemaal langer in het ziekenhuis moesten blijven, maar voor deze keer ga ik een grote rugzak inpakken. Mijn man kan dan met de rugzak op zijn rug de rolstoel duwen met mij en de baby; dan hoef je maar 1x te lopen.

7 dagen geleden

Ik had de vorige keer een handbagage koffer, was echt proppen! Voor nu weet ik het nog niet. Wij gaan het laatste weekend van november nog een weekje weg en weet nog niet waar ik dan de spullen in stop, maar wil dan eigenlijk de vluchtkoffer ook in de auto. Ben er dus nog niet uit 😅

7 dagen geleden

Reactie op tinaaavdb

Gewoon nieuwsgierig: waarom wil je je eigen handdoeken meenemen?
Haha vorige keer nam ik ze niet mee hoor maar soms zijn ze toch klein van het ziekenhuis en vind het toch prettiger om mijn eigen grote handdoek te hebben maar waarschijnlijk neem ik ze weer niet mee want het pakt zoveel plek af en zkh heeft ze idd ook dus geen ramp.

7 dagen geleden

Reactie op Sannnnnnn

Vorige keer was het een halve volksverhuizing omdat we allemaal langer in h ...
Slim, en idd logisch als je langer moest verblijven!☺️

7 dagen geleden

Reactie op Septemer2022

1 handbagage koffertje voor ons alledrie, dan kan mijn man de rolstoel duwe ...
Jaa ik twijfel nu dus ook aan een troley rolt toch wel lekker ipv een grote tas meesleuren.

7 dagen geleden

Reactie op Aaliyahh

Haha vorige keer nam ik ze niet mee hoor maar soms zijn ze toch klein van h ...
Hier hadden ze echt zo'n handdoek waar je je helemaal in kon wikkelen

7 dagen geleden

Reactie op Aaliyahh

Haha vorige keer nam ik ze niet mee hoor maar soms zijn ze toch klein van h ...
Haha ik dacht al 🙈 Om op jouw vraag te antwoorden: wij nemen een grote sporttas mee met daarin kleding + pyjama voor mij, kleding + pyjama voor mijn man, een gezamenlijke toilettas, 3 setjes kleding en extra rompers voor de kleine man en een wikkeldoek. Oh, en sloffen! Die was ik de vorige keer vergeten mee te nemen in alle haast, nu zit er een reservepaar in de tas 😁

7 dagen geleden

Reactie op M_1986

Hier hadden ze echt zo'n handdoek waar je je helemaal in kon wikkelen
Dat lijkt me heel fijn! Wellicht dat het per ziekenhuis verschilt bij mij waren ze klein🤭

7 dagen geleden

Reactie op tinaaavdb

Haha ik dacht al 🙈 Om op jouw vraag te antwoorden: wij nemen een grote sp ...
Spannenddd wanneer ga je dan beginnen met inpakken? Jaa sloffen idd niet vergeten hihi vooral met de winter is dat prettig voor de kleintjes goed dat je dat nu zegt trouwens 🤭

7 dagen geleden

Vorige keer voelde ik me te bezwaard om zo’n koffertje te doen, dus idd zo’n grote tas. Puntje bij paaltje kon m’n man nog heen en weer voor extra spullen. Dit keer gewoon lekker een koffertje 😂☺️

7 dagen geleden

Reactie op Mirth93

Vorige keer voelde ik me te bezwaard om zo’n koffertje te doen, dus idd zo’ ...
Dit is exact mijn situatie hahah mij leek vorige keer zo en koffertje to much maar nadat ik zag hoe een grote reistas al net moeilijk dicht ging met belangrijke spullen alleen al vind ik dit keer wel fijner sjouwen voor mn man zo en koffer heb het liefst ook niet apparte tasjes lekket alles in een koffertje🥰