28 Reacties

7 dagen geleden

Koffer is makkelijker vond ik vorige keer

7 dagen geleden

Ik had vorig jaar een mommy bag soort van weekend tas. Maar beviel in de zomer dus nauwelijks wat meegenomen. Nu ga ik wel een trolley meenemen. Ik ben echt een koukleum 🤣

7 dagen geleden

Ik heb een klein koffertje maar twijfel echt of alles daarin past. Alleen mijn badjas en dat ding zit al bijna vol🤭

7 dagen geleden

Ik had de vorige keer alleen een luiertas mee 😝

6 dagen geleden

Koffer is veel makkelijker. Overzichtelijker en makkelijker mee te nemen.

6 dagen geleden

Weekendtas of koffertje. Neig ook naar koffertje. Lekker badjasje mee en handdoekjes. Spannendddd

6 dagen geleden

Rolkoffertje voor mij en luiertas voor de baby. Denk dat mn vriend een rugtas meeneemt voor zichzelf. Hier was t erg warm in t ziekenhuis dus ik neem geen badjas mee. Wel een pyjama set waarvan het topje knoopjes heeft voor de borstvoeding. Verder een extra voedingsbh, ondergoed voor 3 dagen (hopelijk kunnen we dit keer eerder weg), kledingsetje, toilettas, slippers. Eventueel nog wat kleine snacks en theezakjes (vond de thee niet echt lekker die er lag 😅). Had vorige keer volgens mij best wat mee en niet gebruikt dus ga het niet overdrijven.

6 dagen geleden

Reactie op interactiveheart

Ik heb een klein koffertje maar twijfel echt of alles daarin past. Alleen m ...
Ik draag bijna nooit een badjas (wordt eigenlijk alleen soms door mijn man gebruikt als de zijne in de was zit 🤣), dus die hoeft ook niet mee naar het ziekenhuis, scheelt weer. Ik hoop alles in de weekendtas te krijgen, waarschijnlijk met luiertas (rugzak) er los bij.