163 Reacties

5 maanden geleden

Hey! Wat leuk! Ik ben 4 januari uitgerekend. Vervelend dat je misselijk bent, daar heb ik ook heel veel last van. Vind het ook moeilijk om normaal te functioneren op werk. Afgelopen maandag had ik de eerste echo! Zo bijzonder. Echt helemaal een verliefd gevoel. 🥰

5 maanden geleden

6 januari uitgerekend Afgelopen dinsdags de eerste Echo gehad. 20 juni de termijnecho. Ik voel me prima, wel last van vermoeidheid

5 maanden geleden

Hee! Ik ben 11 januari uitgerekend.. ik heb niet echt ergens last van eigenlijk.. soms opgeblazen en moe verder niet.. gisteren een perfecte echo gehad zoals de verloskundige zei ❤️

5 maanden geleden

9 januari uitgerekend. Aankomende maandag m'n eerste echo. Heel erg last van vermoeidheid en zo nu en dan misselijkheid. Verder heb ik 2 week lang last van m'n borsten gehad maar dat is nu wel weer ok. En elke keer als ik naar de wc ga bang om bloed aan te treffen.... kan echt niet wachten tot de echo, klein beetje zekerheid dat het goed zit.

5 maanden geleden

Hier 8 januari uitgerekend. We hebben inmiddels 2 goede echo's gehad en morgen de intake bij de verloskundige. Vind het dan toch weer spannend.. ondanks alle kwaaltjes (want voel me behoorlijk zwanger). De eerste weken had ik nergens last van, maar sinds anderhalve week heel de dag door misselijk (maar niet overgeven, gelukkig) en ontzettend moe en daardoor dus behoorlijk futloos. Maar alles voor het goede doel!!! Ik hoop dat het na 12 weken afneemt :) Leuk om zo met elkaar te kletsen!

5 maanden geleden

Reactie op FionaPhiri

9 januari uitgerekend. Aankomende maandag m'n eerste echo. Heel erg last va ...
Ja snap ik hoor! Dat je het spannend vindt.. wanneer heb je de 1e echo?

5 maanden geleden

Reactie op Steffiieejj

Hee! Ik ben 11 januari uitgerekend.. ik heb niet echt ergens last van eigen ...
Wat fijn een perfecte echo🥰

5 maanden geleden

Reactie op rosannexe

Hey! Wat leuk! Ik ben 4 januari uitgerekend. Vervelend dat je misselijk be ...
Herkenbaar! Ja zo gaaf om te zien he.. zo'n klein frummeltje🥰

5 maanden geleden

@allemaal.. hoeveelste zwangerschap is dit voor jullie? En willen jullie het geslacht wel of niet weten?🥰

5 maanden geleden

Reactie op chocoladegek

Ja snap ik hoor! Dat je het spannend vindt.. wanneer heb je de 1e echo?
Aankomende maandag om 20.00u... het duuuuurt zo lang haha.

5 maanden geleden

Hoii. Ik ben 1 januari uitgerekend. En heb 7 juni me volgende echo. Vreselijk he die misselijkheid. Pfff ik heb er ook vaak last van. Hopelijk word het snel minder. Verder ook vaak moe en voel me de hele tijd opgezet. Vooral na het eten. Groetjes

5 maanden geleden

Reactie op chocoladegek

@allemaal.. hoeveelste zwangerschap is dit voor jullie? En willen jullie he ...
Dit is mijn 1e. Had wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in maart, het is echt snel gegaan. Zo bijzonder. Ik werk in het onderwijs dus gelukkig bijna vakantie. Zo fijn!

5 maanden geleden

Reactie op chocoladegek

@allemaal.. hoeveelste zwangerschap is dit voor jullie? En willen jullie he ...
Dit is mijn 2e zwangerschap. Ik heb al zoontje van bijna 1,5 jaar. Ik zou het geslacht wel van te voren willen weten. Ben toch echt nieuwschierig haha.

5 maanden geleden

Reactie op FionaPhiri

Aankomende maandag om 20.00u... het duuuuurt zo lang haha.
Spannend!! Ja geloof ik hoor.. laat het dan maar gauw maandag zijn :)

5 maanden geleden

Reactie op lovemybaby2022

Hoii. Ik ben 1 januari uitgerekend. En heb 7 juni me volgende echo. Vres ...
Spannend🥰! Oh hahaha ja die opgezette buik is ook herkenaar.. vooral in de avond😅 Dan behoorlijk opgezet...

5 maanden geleden

Reactie op Anano12

Dit is mijn 1e. Had wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in maart, he ...
Ah jeetje lijkt mij behoorlijk heftig.. een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of miskraam. Ik was daar dus ontzettend bang voor (omdat we ICSI) hebben gedaan. Gelukkig zagen we op de echo dat de kleine op de juiste plek zit❤️ Fijn dat het nu goed gaat!!😍 Oeh heerlijk he.. werken in het onderwijs😉 Ik werk ook in het onderwijs, dus ook bijna vakantie 🥳

5 maanden geleden

Reactie op lovemybaby2022

Dit is mijn 2e zwangerschap. Ik heb al zoontje van bijna 1,5 jaar. Ik zou ...
Leuk!🥰 Dat snap ik.. ik wilde het eerst absoluut niet weten, maar denk toch wel😅

5 maanden geleden

9 januari uitgerekend en vandaag mijn tweede echo gehad. ( hebben wekelijks echo’s ivm mijn angst bij herhaalde missed abortions) alles lijkt nu goed te gaan overigens🙏🏼 volgende week donderdag weer een echo! Voel me vreselijk misselijk. Alleen al denken aan voedsel kan ik van kokhalzen. De hele dag probeer ik m’n maag tevreden te houden want dan is het het minst aanwezig. Verder erg moe/futloos en duizelig met momenten. Heb ook nog een bijna 3 jarige rondlopen, dus echt rusten zit er niet in🤣

5 maanden geleden

Dit is mijn 3e zwangerschap. Ik heb al 2 dochters. Zijn al een stukje ouder, dus dit is een nakomertje🥰 Voor mijn man zijn 4e kindje.. dus wij hebben een samengesteld gezin😍

5 maanden geleden

Reactie op soia

9 januari uitgerekend en vandaag mijn tweede echo gehad. ( hebben wekelijks ...
Ah jeetje!! Klinkt allemaal wel heftig en vervelend.. gelukkig gaat alles nj wel goed🙏 snap dat het best lastig is als je meerdere missed abortions heb gehad. Hopelijk voel je je gauw een stukje beter!!