163 Reacties
5 maanden geleden
Hoi,
Leuk om hier ook mee te kletsen! Ik ben 4 januari uitgerekend van ons eerste kindje 🥰 vorige week al een kloppend hartje mogen zien op de echo, zo bijzonder!
Hier ook steeds misselijk, vooralsnog niet overgegeven maar sta steeds op het punt voor m'n gevoel.. Maar is voor een goed doel he😋
5 maanden geleden
Reactie op adb95
Hoi,
Leuk om hier ook mee te kletsen! Ik ben 4 januari uitgerekend van ons ...
Leuk en gezellig! Volgens mij hebben we al een behoorlijk clubje.. alleen maar leuk om zo met elkaar dingen te delen☺️
Fijn ook een mooie echo🥰 Ja dat herken ik helemaal.. je hebt het gevoel van wel, maar komt nog niet (ik blokkeer het ook geloof ik vanuit mezelf; ben niet zo'n goede spuger😅🙈)
5 maanden geleden
Hoi,
Ik ben tot nu toe uitgerekend op 9 Januari en had vandaag mijn eerste echo van kindje nummer 2. Die was helemaal goed, mooi sterk hartje, perfect dooierzak en goede maat had de kleine.
Symptomen is vooral vermoeidheid, af en toe beetje misselijk, rust met een 14 maanden oude dreumes zit er minder in 😆.
Heb er zin in !
5 maanden geleden
Hoi,
Wat leuk zo'n kletsgroepje!
Ik ben 4 januari uitgerekend en dit is mijn eerste zwangerschap. Afgelopen maandag de eerste echo gehad welke er goed uit zag.
Voel me vanaf 6 weken misselijk, maar met suprimal is het goed te doen. Gelukkig niet hoeven overgeven. Daarnaast erg moe en een opgezette buik. Maar na een goede echo heb ik het er allemaal voor over.
5 maanden geleden
Reactie op Nicolesfirstbaby
Hoi,
Wat leuk zo'n kletsgroepje!
Ik ben 4 januari uitgerekend en dit is mij ...
Wat fijn!! 🥰
Suprimal zal ik even onthouden.. ik ben ook de gehele dag door misselijk🙈
5 maanden geleden
Reactie op MeanGF
Hoi,
Ik ben tot nu toe uitgerekend op 9 Januari en had vandaag mijn eerste ...
Fijn🥰 en wat leuk. Ja hahaha als er nog een dreumes rondloopt dan is het idd gedaan met rusten.. hier zitten mijn meiden op de basisschool. Dus op mijn niet werkdagen ben ik alleen.. en kan ik eventueel als ik zou willen, helemaal niets doen☺️
5 maanden geleden
Hoihoi,
Ik ben 6 Januari uitgerekend, volgende week word ik 28 jaar🥳 Is mijn 2e zwangerschap maar hopelijk 1e kindje dat ik mag verwelkomen. Vorige week eerste echo gehad met een heel mooi sterk kloppend hartje❤️ 12 juni de termijnecho. Ik ben vooral misselijk, erg vermoeid en pijnlijke borsten. Spannende tijd voor ons allemaal maar ik kijk er enorm naar uit!😍
5 maanden geleden
Hoi allemaal,
Ik ben 1 januari uitgerekend. Dit is mijn eerste zwangerschap.
Mijn eerste echo vorige week dinsdag gehad. Die was helemaal goed met een mooi kloppend hartje.
Ben vooral erg moe en af en toe een beetje misselijk op dit moment.
Maandag 10 juni hebben we de tweede echo.
5 maanden geleden
Ik ben 8 januari uitgerekend. Dit is m’n tweede zwangerschap, maar de eerste is helaas uitgelopen in een missed abortion. Vorige week met 7+1 een mooi, kloppend hartje gezien en kwam op het precieze termijn uit volgens m’n eigen berekening! 13 juni m’n tweede echo. Heb voornamelijk last van m’n borsten, slecht slapen en snel last van m’n rug. Ook een opgeblazen gevoel en af en toe wat steekjes in m’n buik/lies. Was een tijdje wat misselijk, maar dit is sinds een paar dagen wat verdwenen. Blijft spannend allemaal. Hoop dat het voor ons allen allemaal goed gaat! ✨🍀
5 maanden geleden
Hoi! Mijn naam is Celina, ik ben 36 en éindelijk voor de eerste keer zwanger! Op 3 januari uitgerekend en nu dus 8+6. Ik zou het geslacht heel graag willen weten! Niet omdat het me uitmaakt, maar omdat we best een tijdje hebben gewacht op deze zwangerschap en ik straks lekker “los” wil gaan met de aankopen, en hierbij niet hoef te twijfelen qua kleuren enzo.
Qua symptomen komt en gaat het, soms heel misselijk, soms ineens uit het niets heel erg overgeven, vooral de eerste weken veel geslapen en gespannen borsten, maar dat is nu (gelukkig?) over. Drie mooie echo’s gehad met een kloppend hartje 💓💓 En zelfs al een beweging (een kleine uitstrekking) gezien! Woensdag mag ik weer, ik blijf mezelf enorm druk maken of het wel goed gaat en hoop woensdag weer een mooi hartje te mogen zien kloppen.
Leuk om met meiden die ongeveer even ver zijn te kunnen kletsen!
5 maanden geleden
Reactie op Anano12
Wat fijn! ICSI lijkt mij ook heftig. Wat een wondertje dan! ❤️❤️
Ja zeker!! Heeeeeel veel heeft helaas tegen gezeten waardoor het ontzettend lang duurde allemaal.. en het is zeker ons wondertje❤️ sinds september 2020 zijn we gestart🙏
5 maanden geleden
Reactie op Celiny87
Hoi! Mijn naam is Celina, ik ben 36 en éindelijk voor de eerste keer zwange ...
Super herkenbaar allemaal!! Wat fijn dat je eindelijk zwanger mag zijn❤️ Ik vind mama zijn het mooiste wat er is.. dus ben ook dankbaar dat mijn man en ik dit samen ook mee mogen maken❤️🙏
Ah wat fijn dat je woensdag weer mag kijken🥰😍
5 maanden geleden
Reactie op chocoladegek
Leuk en gezellig! Volgens mij hebben we al een behoorlijk clubje.. alleen ...
Ja ik blokkeer het ook. Normaal als het buikgriep was of iets verkeerd gegeten zou ik allang m'n vinger in m'n keel steken om van het gevoel af te zijn, maar ik ben bang dat ik er dan in blijf hangen dus probeer nu het spugen maar te voorkomen🙈
5 maanden geleden
Ik ben 4 januari uitgerekend van baby nummer 2
Mijn dochter is nu 20 maanden
En ik zelf ben 23 jaar als ik ga bevallen ben ik 24 hihi
Deze tweede zwangerschap is wat anders gegaan dan wat ik met mijn eerste had ik ben al naar 4 echo's geweest is altijd leuk natuurlijk maar als je medisch word gezet wat minder
Ze hebben bij mij een cyste en ze hadden een hematoom gevonden dus een bloeding (blauwe plek) wel buiten de baarmoeder en heb ik dus twee dagen lang gedacht dat ik een miskraam had 😭
Gelukkig is dat niet zo eergister een echo gehad in het ziekenhuis en was ik 8+4 weken zwanger
Hij of zij was al lekker gegroeit en bewoog al lekker in me buik 😂
12 juni heb ik weer een echo
5 maanden geleden
Reactie op adb95
Ja ik blokkeer het ook. Normaal als het buikgriep was of iets verkeerd gege ...
Hahaha ja heeeel herkenbaar dit! Ik probeer dat idd ook te voorkomen, ben bang dat het dan het begin van het einde is qua spugen🙈🫣
5 maanden geleden
Reactie op adb95
Wat super fijn, gefeliciteerd!!
Wij kiezen ervoor om het geslacht niet te ...
Ja dat wilde ik in eerste ook. Het niet weten, maar praktisch gezien, is het misschien toch wel handig bij ons😅 Qua namen komen we er namelijk voor een meisje niet uit. Jongensnamen hebben we al die we samen leuk vinden🥰 Dus als we dan weten wat het is, dan voorkomt dat eventueel een hoop 'discussies'😅😉 Maar we zijn er nog niet over uit of we het écht willen weten❤️
5 maanden geleden
Reactie op Gabrielle2000
Ik ben 4 januari uitgerekend van baby nummer 2
Mijn dochter is nu 20 maand ...
Wat vervelend een cyste en een hematoom😞 kan me voorstellen dat die 2 dagen hels waren.. lijkt me dan echt heeeeel slopend en naar!!
Gelukkig was bij de laatste echo alles weer goed🥰