163 Reacties

5 maanden geleden

Vandaag naar de vk geweest. Hadden de intake. Mochten ook nog even een kijkje nemen van binnen😍 en we zagen gelijk onze uk!! Hij/zij bewoog al😍 en we zagen al een ontwikkeling van de navelstreng. Wij hebben 20 juni de termijnecho. Dus we moeten nog even een kleine 3 weken wachten. Dan zijn we 11 weken en 2 dagen❤️🙏

5 maanden geleden

Reactie op chocoladegek

Vandaag naar de vk geweest. Hadden de intake. Mochten ook nog even een kijk ...
Oohh wat leuk! Echt mooi om het te zien he? Nu weer uitkijken naar de volgende echo natuurlijk 😊 Volgende week heb ik een echo en ben dan 10+2 weken. Veel zin in 😊

5 maanden geleden

Reactie op lovemybaby2022

Oohh wat leuk! Echt mooi om het te zien he? Nu weer uitkijken naar de volge ...
Ja blijft gewoon mooi😍 En zo bijzonder ook allemaal!! Zo klein en al zo geliefd en gewenst😍🙏 intense liefde voel je al gewoon vanaf moment dat je positief test❤️ en als je dan de kleine ukkepuk ziet, is idd gewoon een mooi moment!! Ahh wat leuk!! 😍 snap ik helemaal! Lekker aftellen naar volgende week🥰

5 maanden geleden

Hii! Ik ben nu 8+4 en voel me eigenlijk oke. Ontzettend moe, en hier en daar een vlaag misselijkheid, maar verder heb ik echt niks te klagen. Aankomende maandag mijn 3e echo. Eerste echo was in het ziekenhuis ivm traject, tweede echo was een spoed ivm bloedverlies. Het blijft spannend, maar we hebben goede hoop. 🙏🏽

5 maanden geleden

Ik ben 4 januari uitgerekend. Ben vooral misselijk. Was ook erg moe, maar bleek ook ijzertekort te hebben, dus slik nu tabletten op recept van de Frauenarzt en dat lijkt wel te hebben. Ik had 14 mei de eerste echo en daar was een kloppend hartje op te zien :) 19 juni pas de tweede echo. Ben heel benieuwd. Duurt nog zo lang en los van de misselijkheid voel ik me niet zwanger. Hoop dat het allemaal goed blijft gaan!

5 maanden geleden

Reactie op JantineG

Ik ben 4 januari uitgerekend. Ben vooral misselijk. Was ook erg moe, maar b ...
Zijn we ongeveer even ver. Ik had ook 14 mei een echo. 11 juni heb ik de volgende. Ik ben al weken misselijk, vrijdag alles uit gespuugd wat ik at. Vandaag gaat het goed, het voelt wat onwennig maar voor het eerst in 5 weken niet misselijk wakker geworden.

5 maanden geleden

Reactie op Anano12

Zijn we ongeveer even ver. Ik had ook 14 mei een echo. 11 juni heb ik de vo ...
Heb ik vorige week ook gehad. Ik probeerde te eten, omdat niet eten het misselijk zijn ook weer erger maakt. Maar toen ook een keer alles er uit gegooid. Beroerd he. Niet eten of wel eten, je blijft misselijk. Ik voel me wel een stuk beter sinds ik die pillen tegen het ijzertekort slik. Voel me minder moe en daardoor denk ik ook minder misselijk. En genoeg slapen helpt. Maar dat is soms lastig. We hebben al een dochter van 2 en die was afgelopen week nogal verkouden en werd dan ook snachts 1 of 2 keer wakker. Is toch je nachtrust een beetje verstoord. En dan word ik inderdaad weer misselijk wakker. Anders is het te doen als ik rustig wakker word.

5 maanden geleden

Hoi, leuk dit! Ik ben op 9 januari uitgerekend. Eerste weken veel last van krampen maar dat is gelukkig over. Nu vooral ontzettend moe en weinig zin om te eten. Verder blij en gezond volgens mij! Eerste echo met 7+6 weken zag er goed uit :)

5 maanden geleden

Ik ben 6-9jan uitgerekend heb de 13e de termijn echo, dan weet ik meer. Ik had zelf 6jan met 7+3, maar de vk met 7+5 op 9jan, best vaag….dit word mijn 2e kindje, voor mijn man zijn 4e. Hij heeft 2 meiden uit een vorige relatie. Ben moe, misselijk, pijn aan mn tepels/borsten en opgeblazen 😂 Verder heerlijk om zwanger 🤰🏼 te zijn 🥰 Wel spannend, heb voor mn eerste zwangerschap en vorig jaar een missed abortion gehad. Dat was al te zien bij de 1e echo. Nu hebben we een goede echo gehad met een sterk kloppend hartje dus ik probeer vertrouwen te houden 💪🏻

5 maanden geleden

Reactie op JantineG

Heb ik vorige week ook gehad. Ik probeerde te eten, omdat niet eten het mis ...
Ah snap ik... Ik ga volgende week ijzer meten, dus ben benieuwd

5 maanden geleden

Ik ben op 3 januari uitgerekend vandaag vastgesteld bij termijn echo. Zwangerschap gaat goed, helaas wel afgelopen week geopereerd aan buikvlies, wat allemaal heel spannend was en enorm beïnvloed werd door zwangerschap (doordat je geen ct scan mag, niet veel pijnstilling etc.). Nu thuis aansterken en vooral aankomen want ben helaas veel afgevallen door ziekte en operatie

5 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben van 12 naar 8 januari gezet. Meer meiden die vooruit gezet zijn?

5 maanden geleden

De uitgerekende datum vandaag vastgezeten op 5-1-25. 1 dagje eerder

5 maanden geleden

Reactie op BBlientje

Hoi allemaal, ik ben van 12 naar 8 januari gezet. Meer meiden die vooruit g ...
Jaa! Hier van 11 naar 8! 11 juli volgende echo, de derde wordt dat en dan 16 juli geslachtsbepaling!!! Hier net als bij m’n eerste dochter het eerste trimester meeeeeeeeega mega moe. Verder weinig kwaaltjes behalve gammel gevoel, maar denk door vermoeidheid… Hopen dat het net als bij eerste zwangerschap na eerste trimester beter wordt…. Ben er wel klaar mee nergens zin in te hebben🤣🤣🤣

5 maanden geleden

Ik ben zwanger geworden van een verse terugplaatsing met IVF. Nou is het vanaf het begin af aan al zo dat de termijn/grootte van de baby anders is, maar ze passen de datum (3 januari) niet aan. Woensdag weer een echo gehad en dan wordt ‘ie steeds op 12+2 gemeten terwijl ik 11+5 was. Ik vraag me dus serieus af wat al die termijn echo’s en het voor/achteruit zetten zeggen. Tijdens mijn “termijnecho” zei de arts? Verloskundige? Van het EMC ook dat mijn “hoofd”gynaecoloog heel duidelijk had aangegeven dat mijn termijn niet werd aangepast.

5 maanden geleden

Reactie op Celiny87

Ik ben zwanger geworden van een verse terugplaatsing met IVF. Nou is het va ...
Ik ben zelf ook zwanger geworden via IVF en bij mij gaven ze ook aan de termijn niet aan te passen omdat ze precies weten hoe ver je daadwerkelijk bent.

5 maanden geleden

Reactie op BBlientje

Hoi allemaal, ik ben van 12 naar 8 januari gezet. Meer meiden die vooruit g ...
Ik ben ook iets vooruitgezet ook naar 8-1!

5 maanden geleden

Reactie op M_1986

De uitgerekende datum vandaag vastgezeten op 5-1-25. 1 dagje eerder
Ik ook nu op 5 januari! Ik ben al een paar dagen terug gezet en weer vooruit. Ik ben benieuwd wat het wordt uiteindelijk.

5 maanden geleden

Hier 1 januari

5 maanden geleden

Ik sluit met 2 januari ook nog eventjes aan hier ☺️