163 Reacties
4 maanden geleden
Hi dames, ik meld mij ook even ☺️ vandaag 16+1 en uitgerekend op 9 januari. Vorige week nogmaals bevestiging gekregen dat het een jongen wordt. Dit konden we eigenlijk bij de 13 weken echo ook al zien en dus naar gevraagd. Mocht eigenlijk niet, maarja 😂
Verder heb ik wel flink last van de vermoeidheid. Het is mijn eerste zwangerschap dus dat heb ik even onderschat. Maar ja als dat het enige kwaaltje is mag ik niet klagen 🥰
4 maanden geleden
Hier 4 januari en nu 16+6 van de tweede jongen. Man wat ben ik moe! En nog een ADHD peuter erbij. Oeff
4 maanden geleden
Trouwens, ik word ochtends bijna elke dag wakker met een soort pijn als ik wil opstaan.
Weet het niet zo goed te omschrijven, maar het voelt alsof iets klem zit in aan een kant van me baarmoeder/lies berijk. Als ik mij dan wil draaien na die kant doet het dus erg pijn, dus moet dan na de andere kant rollen. Als ik een keer bent opgestaan is het vaak wel weg. Alleen ochtends ook. Is dat voor iemand herkenbaar? Of weet iemand wat dat zou kunnen zijn ? Heb dat bij mijn eerste kindje niet gehad 🙈
3 maanden geleden
Bijna op de helft! Morgen 20 weken. Er is iets van energie terug. Maar eergister had ik 2 dingen op 1 dag gepland. (Een wandeling van 2 km met een vriendin en 's avonds een voorstelling van 30 minuten) en dat was toch weer te veel bleek de dag erna.
De 20 weken echo was goed en ik voel elke dag veel beweging. Dus dat is heel erg fijn en geruststellend. Ik heb net 6 weken zomervakantie gehad en maandag moet ik weer beginnen met werken. Dat vind ik wel spannend, of ik het allemaal vol kan houden. We gaan het zien!
Hoe gaat het met jullie?
3 maanden geleden
Reactie op Marielle1984
Bijna op de helft! Morgen 20 weken. Er is iets van energie terug. Maar eerg ...
Ik ben aanstaande maandag op de helft en herken veel van wat je zegt! Sinds 16,5 week voel ik beweging en sinds ongeveer een week iedere dag en behoorlijk aanwezig ook nog. Hartstikke leuk. Onze 20-wekenecho was ook, op een te laag liggende placenta na, goed. En ook hier is de vermoeidheid nog niet helemaal weg. Merk dat ik Mercedes wat terugkomende energie soms te veel hooi op m’n vork neem en dat merk ik dan de volgende dag.
We zijn ook sinds afgelopen donderdag bezig met spulletjes kopen, dus nu wordt het ook allemaal wat echter nog.
3 maanden geleden
Ik ben ook 3 januari uitgerekend. Gisteren 20 weken echo gehad. Alles gaat gelukkig goed met haar.🥰 ik begin haar ook pas vanaf gisteren te voelen aan de zijkanten van me buik heb een voor liggende placenta.
Ik dacht haar eerder te voelen maar dat was duidelijk wat anders🤣
3 maanden geleden
Reactie op MeanGF
Trouwens, ik word ochtends bijna elke dag wakker met een soort pijn als ik ...
Het is inmiddels al een tijdje geleden dat je dit plaatste maar ik heb dit ook gehad. Of iets vergelijkbaars. Bij mij trok het niet naar mijn lies maar wel veel pijn bij het draaien in bed. Ik merkte dat het kwam door een volle blaas (ookal voelde ik die niet). Alles stond een soort van strak. Inmiddels al een tijdje niet gehad en hoop dat het weg blijft...
3 maanden geleden
10 januari uitgerekend, dus zo goed als op de helft. Morgen de 20 weken echo waar we (als t goed is) horen of we een jongen of een meisje krijgen.
Ik vind het zwaarder dan vorige keer, misschien omdat ik nu een 1,5 jarige dondersteen heb rondlopen 😅. Wel leuk dat mijn buik nu eerder te zien is en ik nu af en toe de baby al voel, dat was vorige keer een paar weken later pas.
3 maanden geleden
Reactie op Jojo1990
Precies mijn verhaal alleen is mijn dochterje 11 maaden🤣
Haha, loopt ze al? Mijne kan absoluut niet stilzitten en wil vaak dat ik haar ergens mee kom helpen, schattig maar ook best vermoeiend 🙈
3 maanden geleden
Reactie op Jojo1990
Precies mijn verhaal alleen is mijn dochterje 11 maaden🤣
Ook precies mijn verhaal maar dan 8 januari uitgerekend en een kindje van bijna 20 maanden rondlopen (rennen).
En wat is hij druk..... pffff hele dag ermee bezig geen seconde niet. Alles pakken en gooien etc etc.
Vooral dingen doen wat niet mag🙈 en dan slaapt hij ook niet eerder dan 22.00uur..Best pittig.
3 maanden geleden
Reactie op BBlientje
Ook precies mijn verhaal maar dan 8 januari uitgerekend en een kindje van b ...
Ai dat is nog iets pittiger dan bij mij, mijn dochter slaapt gelukkig rond 20:00.
3 maanden geleden
Reactie op BBlientje
Lekker! Tot hoe laat slaapt ze door?
Tussen 7 en 8
3 maanden geleden
Reactie op Jojo1990
Lopen nog niet maar ze wordt nu elke nacht wakker soms kan ze weer moeilijk ...
Dat is wel zwaar nu je zelf ook veel rust nodig hebt.