7 Reacties

9 uur geleden

Hier gaat ze gewoon mee We hebben nog 1 van bijna 3,5 jaar. Ze slaapt ochtends van 9 tot 10. Dus indien planbaar vertrekken we na het eerste slaapje. Of tijdens als de reistijd wat langer is. We gaan naar de dierentuin, speelparadijs, naar winkelcentrum etc. Volgende week naar de kerstmarkt. Middags eten kan sowieso overal. Avonds proberen we wel voor bedtijd weer terug te zijn.

8 uur geleden

Leuk, hoe doe je het dan met slapen s middags?

8 uur geleden

Reactie op Ingris

Leuk, hoe doe je het dan met slapen s middags?
In de buggy. Of in de auto op de terugweg.

7 uur geleden

Hier het zelfde als Ingris , met een 2de gaat het hier allemaal wat gemakkelijker en iets minder structuur gelukkig past onze kleinste man zich hier goed bij aan.

6 uur geleden

Als wij minimaal een uur moeten rijden vertrekken we op het moment van haar eerste dutje, moeten we wel geluk hebben dat ze dan gaat slapen. Als we in de middag weg zijn proberen we haar te laten slapen in de wagen. Tijdens wandelen in bv de dierentuin lukt dit vaak wel, maar nu 2x op de kerstmarkt niet gelukt. Wij gaan komende week naar de Efteling want we hebben nog een zoontje van 7, op hoop van zegen dat ze tussendoor even slaapt

1 uur geleden

Kan je haar ochtend dutje niet van 9 tot 10 doen en van 1 tot 3? Ik plan meestal in de ochtend als ik ergens heen wil gaan. Maar ben wel van de slaapjes thuis en niet onderweg of in een buggy. Ik kijk liever naar mijn baby dan dat de baby rekening met mij moet houden.. Maar daar zijn de meningen verschillend over.

41 minuten geleden

Reactie op lisa1245

Kan je haar ochtend dutje niet van 9 tot 10 doen en van 1 tot 3? Ik plan me ...
Met 1 kindje deed ik dat ook altijd zo. Maar met 2 is het gewoon anders. Moet ze toch wat meer meebewegen. En gaat eigenlijk helemaal prima