7 Reacties
1 uur geleden
Die van mij wordt 31 december 1 jaar en precies hetzelfde... ze slaapt ook nog tussen ons in want in dr eigen bed is sowieso geen optie (wat haar betreft...)
1 uur geleden
Hier ook (bijna 11 manden)! In slaap voeden en/of shushen is de enige manier. Hij valt alleen zelf in slaap in de auto 馃槄 maar dan moet hij echt goed moe zijn. Ik heb het gewoon geaccepteerd, gaat vanzelf makkelijker worden.
1 uur geleden
Ik voed mijn zoontje nog altijd inslaap, hij slaapt ook niet bijvoorbeeld in de kinderwagen. Wel in de draagzak maar met veel moeite hoor en ik kan voeden in onze draagzak dus dat is ook fijn. Er zijn wel momenten dat hij thuis zelfstandig ineens gaat slapen maar is zelden hoor.
Je kan google/kijken naar slaaptrainingen. Of chatGPT vragen voor een plan. Ik vind het persoonlijk te veel moeite馃ズ en laat het nu voor wat het is.. Maaar ik snap dat het bijvoorbeeld anders is als je meer kids hebt of er zelf last van hebt
1 uur geleden
Zoontje 10 maand en wij zitten in een proces hem zelfstandig te laten slapen. Het duurt nu al lang naar mijn idee. We leggen hem nu wakker in bed maar wel slaperig. Ik aai hem nog wat en adem luid naast hem dan stop ik met aaien en dan haal ik mn hand weg en adem ik nog luid. Dan ga ik normaal ademen en dan daarna loop ik weg 馃槄. Eerst moest hij huilen als ik hem wakker neerlegde maar nu heeft hij er wel vrede mee. Hoop binnenkort het aaien weg te laten.
Het is trouwens helemaal niet gek hoor als je baby je nodig heeft. Het is ook goed dat je kindje weet dat je er altijd voor m bent. Het ene kindje heeft wat meer tijd nodig dan het andere. Komt vanzelf gewoon blijven oefenen 馃
1 uur geleden
Geen tips, wel herkenning. Onze zoon van 10 maanden heeft een korte periode gehad dat hij met zijn dutjes overdag wel eens zelf in slaap viel. Wij zaten dan wel naast zijn bedje.
Maar ondertussen wiegen we hem weer bij alles in slaap. Leggen hen wel altijd eerst in bed en pas als hij begint te huilen pakken we hem bij ons.
Wij vinden dit zelf geen probleem. Wanneer hij er klaar voor is en er behoefte aan krijgt, zal hij wel zelf in slaap gaan vallen, denk ik.