15 Reacties
2 jaar geleden
Same! Echt heel veel scheten. 10 weken 3 dagen momenteel (ben in LA en het is 9 uur eerder) welcome to the 10 weeks gassy us I guess🤣
2 jaar geleden
Heel herkenbaar, scheten en boeren. En heel vaak een opgezette buik, dan heb ik echt een kruik nodig om wat te ontspannen.
vorig jaar
3 weken geleden begonnen op mijn nieuwe werk. Buik opgeblazen, luchtbellen in de darmen en maag. Boeren erbij. En toen dacht ik, ik moet dit even op de wc laten gaan. Tijdens het loopje naar de wc met elke stap getetter… o gut ik vind het zo gênant! En niemand wist nog dat ik zwanger ben.
vorig jaar
Hoort er helemaal bij 😅 Vooral zoveel mogelijk laten gaan die lucht,, ophouden is niet goed voor je (ben zo blij dat mijn man regelmatig zegt dat het niet erg is, want blijft vervelend natuurlijk 🫣)
vorig jaar
Wat fijn om mee te lezen!
Ik ben 13 weken zwanger en sinds ongeveer 10 weken heel veel last van boeren en een opgeblazen buik, ik lijk in de avond wel 20 weken zwanger.
Ik werd er wel heel onzeker van, ook door collega’s die er meteen wat over riepen. Maar mijn verloskundige benadrukt dat het heel normaal is en aangezien mijn kindje goed groeit kan ik steeds trotser zijn op hoe hard mijn lijf werkt!
vorig jaar
Reactie op karlideb
Wat fijn om mee te lezen!
Ik ben 13 weken zwanger en sinds ongeveer 10 weke ...
Je mag zeker trots zijn! Het is even lastig hoor. Ik voel me sinds het begin van de zwangerschap ook echt (heel lomp gezegd) te dik en lelijk en teveel pukkels etc. Maar dan denk ik er maar aan dat ik hard werk om een echt levend wezentje te maken...hoe gaaf is dat!
vorig jaar
Volgens mij hebben veel meer mensen hier last van dan ze laten merken! Het wordt als gênant of onbeschoft bestempeld. Ik heb van kleins af aan al darmproblemen en een stuk winderiger dan de gemiddelde persoon, dat doe je niet zomaar in het openbaar, dus veel buikpijn. Mijn oma zei altijd “als er geklopt wordt moet je opendoen” 😂