15 Reacties

2 jaar geleden

Same! Echt heel veel scheten. 10 weken 3 dagen momenteel (ben in LA en het is 9 uur eerder) welcome to the 10 weeks gassy us I guess🤣

2 jaar geleden

Niet perse scheten maar echt boeren , maag zit vol met lucht lijkt het wel

2 jaar geleden

Heel herkenbaar, scheten en boeren. En heel vaak een opgezette buik, dan heb ik echt een kruik nodig om wat te ontspannen.

2 jaar geleden

Same! Echt heel veel scheten. 10 weken 3 dagen momenteel (ben in LA en het ...
Haha owjeej... ja dit dus!

2 jaar geleden

Reactie op Mamasansan

Heel herkenbaar, scheten en boeren. En heel vaak een opgezette buik, dan he ...
Jaaa dat heb ik dus ook. En normaliter masseer ik mijn buik wat, maar dat durf ik nu ineens ook amper.

2 jaar geleden

Reactie op ReyhannA

Niet perse scheten maar echt boeren , maag zit vol met lucht lijkt het wel
Pfff ja.. boeren heb ik ook wel, maar dat is nog te overzien. Dat ruikt meestal ook wat minder heftig, haha.

2 jaar geleden

Reactie op emmasj

Pfff ja.. boeren heb ik ook wel, maar dat is nog te overzien. Dat ruikt mee ...
Haha ja klopt alleen ik die nooit boerde boert nu om de kwartier zo heftig :D

2 jaar geleden

Reactie op emmasj

Haha owjeej... ja dit dus!
Ja…😅

2 jaar geleden

Ohhh ja, heel erg! Nu bijna 8 weken en het sowieso al prikkelbare darmsyndroom. Maar ik voel letterlijk de lucht door m'n darmen bewegen, echt pijnlijk op sommige punten. En zo opgeblazen, lijk soms wel 5 maanden ipv bijna 2....

2 jaar geleden

Reactie op Alili95

Ohhh ja, heel erg! Nu bijna 8 weken en het sowieso al prikkelbare darmsyndr ...
Pfff ik snap het ja.. bij mij helpt veel water drinken wel enigszins, maar het hoort erbij ben ik bang, haha

vorig jaar

3 weken geleden begonnen op mijn nieuwe werk. Buik opgeblazen, luchtbellen in de darmen en maag. Boeren erbij. En toen dacht ik, ik moet dit even op de wc laten gaan. Tijdens het loopje naar de wc met elke stap getetter… o gut ik vind het zo gênant! En niemand wist nog dat ik zwanger ben.

vorig jaar

Hoort er helemaal bij 😅 Vooral zoveel mogelijk laten gaan die lucht,, ophouden is niet goed voor je (ben zo blij dat mijn man regelmatig zegt dat het niet erg is, want blijft vervelend natuurlijk 🫣)

vorig jaar

Wat fijn om mee te lezen! Ik ben 13 weken zwanger en sinds ongeveer 10 weken heel veel last van boeren en een opgeblazen buik, ik lijk in de avond wel 20 weken zwanger. Ik werd er wel heel onzeker van, ook door collega’s die er meteen wat over riepen. Maar mijn verloskundige benadrukt dat het heel normaal is en aangezien mijn kindje goed groeit kan ik steeds trotser zijn op hoe hard mijn lijf werkt!

vorig jaar

Reactie op karlideb

Wat fijn om mee te lezen! Ik ben 13 weken zwanger en sinds ongeveer 10 weke ...
Je mag zeker trots zijn! Het is even lastig hoor. Ik voel me sinds het begin van de zwangerschap ook echt (heel lomp gezegd) te dik en lelijk en teveel pukkels etc. Maar dan denk ik er maar aan dat ik hard werk om een echt levend wezentje te maken...hoe gaaf is dat!

vorig jaar

Volgens mij hebben veel meer mensen hier last van dan ze laten merken! Het wordt als gênant of onbeschoft bestempeld. Ik heb van kleins af aan al darmproblemen en een stuk winderiger dan de gemiddelde persoon, dat doe je niet zomaar in het openbaar, dus veel buikpijn. Mijn oma zei altijd “als er geklopt wordt moet je opendoen” 😂