4 Reacties

16 dagen geleden

Goedemorgen, Ik sliep ook met een voedings kussen en heb dit dus ook al een aantal keer gehad. Ik slaap nu zonder en heb er geen last meer van gehad. Ik heb zelf ook geen idee hoe en wat. Ben nu 30 weken

16 dagen geleden

Heyy, Heel bizar maar dit herken ik ook! Afgelopen nacht lag ik (denk ik) al tijdje op rechterzij en werd ineens wakker met enorme stekende pijn, bewegen deed inderdaad ook zeer, en heb ook al best een grote buik (3e zwangerschap). Ik dacht echt, hoe ga ik naar mn linkerzij? Toch heel voorzichtig, door de pijn en mn buik vast houdend, naar mn linkerzij. En toen was die enorme stekende pijn weg. Ik slaap voornamelijk wel op mn linkerzij, met en zonder voedingskussen. Maar soms wil ik ook wel eens afwisselen 😅. Ben nu 29 weken + 1 dag

16 dagen geleden

Goedemorgen. Het klinkt als bandenpijn. Stekende pijn links of recht onder je buik. Ik heb daar zelf ook last van. Ik prop een kussen of dekentje onder mijn buik zodat mijn buik daar echt op kan rusten. En als die steken komen stuur ik mijn vent het bed uit voor een warmen kruik of pittenzak trekt het heel snel weg.

16 dagen geleden

Hier hetzelfde. Bijna 32 wk. Slaap ook met zwschaps kussen. Kan al een aantal weken niet meer op m’n zij liggen omdat ik dan bijna erna niet meer kan lopen/draaien naar rug vanwege stekende pijn in schaambot, liezen en onderbuik. Helaas banden/bekkenpijn… ik heb dit mijn vorige zwangerschap ook gehad dus herken het wel. Kan alleen nog naar op m’n rug slapen en zodra ik benauwd word een klein tikkie draaien naar half zij😅 Nog even volhouden!