14 Reacties
2 maanden geleden
24 weken nu en paar dagen geleden getest. Heel gek maar hoop dat het toch diabetes is.. van Google word je ook niet blij..
2 maanden geleden
Reactie op hvw
Hier ook veel vruchtwater bij de vorige zwangerschap. Behalve dat ik de bab ...
Dankje voor je antwoord. Gelukkig heeft je zoontje er niks aan over gehouden!
2 maanden geleden
Reactie op lindalemonenmango
24 weken nu en paar dagen geleden getest. Heel gek maar hoop dat het toch d ...
Ik hoop echt niet voor je op diabetis. Is ook wel echt heel vervelend. Met name ook omdat je grotere kans hebt om erna diabetis 2 te ontwikkelen. Wat niet niks is…
2 maanden geleden
Reactie op kkeller
Ik hoop echt niet voor je op diabetis. Is ook wel echt heel vervelend. Met ...
Nee, eens . Zo bedoel ik het ook niet, maar de andere oorzaken die ik lees over te veel vruchtwater maken me erg bang
20 dagen geleden
Vorige week bij de echo gehoord dat ik erg veel vruchtwater heb. Over 2 weken opnieuw controle. Ons kindje heeft te korte benen, maar binnen de marge. Dagcurver geprikt maar die is prima.
Geeft ergens toch wat spanning...
20 dagen geleden
Hier ook veel vruchtwater. Geen diabetes. Al uitgebreide echo’s gehad. Kindje is in orde. Schijn dus bij die kleine groep vrouwen te horen waarbij geen verklaring te vinden is.
Ben nu 31 week, net vandaag met vk besproken hoe en wat. Hopen dat vliezen niet al te vroeg breken (ben klein en tenger en alles staat echt op maximale spanning), maar bij 37 weken mag het van mij wel gebeuren🤣🤣
Ben wel klaar met die bowlingbal in mn buik😅😅
20 dagen geleden
Reactie op Juulzz
Hier ook veel vruchtwater. Geen diabetes. Al uitgebreide echo’s gehad. Kind ...
Jaa same here.🤪
19 dagen geleden
Reactie op Juulzz
Hahaha echt he? Heeeeele dag kei gespannen buik. Begint vervelend te worden ...
Ja dat
Die spanning op je buik is soms echt heel vervelend. Vooral einde van de dag....
Ben bijna 30 weken, mag nog even...
Haha ja 37 weken zal een mooie termijn zijn!