92 Reacties

2 weken geleden

Onze dochter wordt ook 30 januari 1 jaar 🥳 Wij gaan het grootst vieren in een zaaltje! Wil niet al die rommel in me huis. Komen namelijk best veel mensen. Wij doen alles is het thema stitch en angel. En dus ook de taart, eigen smash taart, mini donuts en mini magnumpops. Ik laat het maken bij iemand ook… ik weet dat de taarten heel erg lekker smaken en er altijd heel mooi uit zien 😍 Ik weet niet uit welke regio je komt maar misschien wil je dit adresje.

2 weken geleden

Ik heb deze zelf gemaakt😊

2 weken geleden

Bij haar is zoveel mogelijk… me vriendin had kokkie monster thema en toen heeft ze dit gemaakt

2 weken geleden

Wij laten taart maken. Ons adres die ik al jaren gebruik kon ook niet dus heb nu een ander ben benieuwd. Als je zat te denken aan slagroom taart kun je bijv ook bij hema bestellen die zijn ook prima. Of een andere supermarkt. Hier in Friesland hebben we poiesz die heeft hele lekkere slagroomtaart

2 weken geleden

Reactie op Pebbels

Onze dochter wordt ook 30 januari 1 jaar 🥳 Wij gaan het grootst vieren in ...
Super leuk! Ik kom uit de regio Tilburg.

2 weken geleden

Dan is het misschien een beetje ver weg 🫣 Ik kom uit regio Westland

2 weken geleden

Ik bak zelf regelmatig dus ik maak een monchoutaart, appeltaart en een cijfertaart als ‘mooie’. Die laatste heb ik nooit gemaakt dus hoop dat het wat wordt 🤞🏻 Vind bestellen zo duur 😭

2 weken geleden

Wij doen gewoon de hema confetti slagroomtaart en foto tompoezen. Vind bestellen zelf erg duur. Bij mijn dochter doe ik het ook al jaren zo. Je kan eventueel nog versiering voor de taart kopen bij de hema.

2 weken geleden

Mijn zusje maakt taarten op bestelling (vanuit Zwolle), dus die maakt een taart voor ons. Ik heb haar de vrije hand gegeven. Ze heeft bijvoorbeeld al eens een taart in thema Nijntje, Bumba, Ninjago, boerderijdieren, Pokemon en Spiderman voor ons gemaakt. Voor de kleine (en mijzelf, ik eet geen taart) bak ik zelf wat. Ik heb de app Happje en daar staat een recept in voor een gezonde gebakken appeltjescake.

2 weken geleden

Reactie op LauraK33

Wij doen gewoon de hema confetti slagroomtaart en foto tompoezen. Vind bes ...
Je hebt ook die dripcake die je zelf kunt versieren bij de Hema. Taart is echt super duur geworden overal.

2 weken geleden

Ik ga zelf maken, ik heb een heel makkelijk recept voor je, mpcht je die willen :)

2 weken geleden

Ik heb op bestelling een nijntje taart laten maken bij de bakker. En daarnaast nog wat hema taart gehaald

2 weken geleden

Reactie op Blubbie

Ik ga zelf maken, ik heb een heel makkelijk recept voor je, mpcht je die wi ...
Graag!

2 weken geleden

Reactie op DaphniCaroline

Graag!
Feestelijke Aardbeientaart met Roomkaas – Chillendemoeders.nl https://share.google/A1YKg4LixKTWzOOyD Hij ziet er niet perse supee lekker uit op de foto, maar je zou hem makkelijk anders kunnen versieren. Ik bak anders nooit en deze lukt altijd, haha

2 weken geleden

Reactie op Blubbie

Feestelijke Aardbeientaart met Roomkaas – Chillendemoeders.nl https://share ...
Leuk, ik ga eens kijken!

2 weken geleden

Ik heb zo'n giant cupcake vorm gekocht en ga zelf een taart maken. Simpel opspuiten met van die rozetten en wat sprinkels er overheen.

2 weken geleden

Mijn man bakt zoals standaard bij onze verjaardagen een appeltaart, sommige mensen zijn ook echt teleurgesteld als die er niet is 😅 (is erg lekker 🤤). Ik wil kijken of ik zelf iets gezondere muffins/klein taartje kan bakken voor mijn dochter en de (kleine) kids die geen appeltaart willen. Maar als dat niet lukt qua energie dan wordt het gewoon iets kant en klaars uit de winkel 🥲 Ik hou zelf niet van fondant/marsepein (en ook niet echt van botercrème), dus ben niet de grootste fan van dat soort taarten. Vind ze er echt geweldig uitzien, mijn zus maakt ook altijd de tofste creaties, maar geef mij maar gewoon een slagroomtaart dan 😅
Wij hadden via toptaarten.nl besteld omdat onze zoon op een feestdag jarig is en niks open was en/of tijd had. Had er twijfels over maar de taart werd optijd bezorgd en was echt heerlijk. Ook leuk versierd in safari thema!