22 Reacties

9 maanden geleden

Het is niet hetzelfde, maar ben zelf 2 jaar voordat ik moeder werd mijn moeder verloren. En kreeg er nog een flinke klap van toen ik zelf moeder werd. Ik hoop dat je mensen in je omgeving hebt die je bij kunnen staan en dat je er mee over kan praten. Dat is heel belangrijk. En sterk blijven voor jezelf en de baby. Eerlijk gezegd word het niet makkelijker, en gaat de pijn van het verlies niet weg. Het kan enkel iets slijten met de tijd. Er zijn goede en slechte dagen. Maar uiteindelijk zal je hopelijk je weg vinden🥰

9 maanden geleden

Ja helaas hier het zelfde, baby net 1 maand oud en mijn vader verloren. Voelt allemaal heel raar inderdaad. Helaas mijn moeder 6 jaar geleden al verloren. Voelt raar om nu geen ouders meer te hebben zeker nu ik zelf moeder ben geworden. Heel veel sterkte

9 maanden geleden

151525 mag ik vragen was je moeder ziek of was het plotseling?

9 maanden geleden

Wat een verschrikkelijk verlies en gemis. Ik ben mijn tante verloren die een tweede moeder voor me was, vlak voordat onze dochter geboren werd. Absoluut niet hetzelfde, maar de pijn en het gemis zijn heel intens. Heel veel sterkte 🌹🌹

9 maanden geleden

Mijn moeder is 2 maanden voordat mijn 1e kindje is geboren. Ze was al een tijdje ziek maar we hadden zo de hoop dat ze het nog had meegemaakt om oma te worden, maar helaas niet gebeurd. Ik vond het vooral lastig dat ik niks meer heb kunnen vragen over het moederschap toen mijn zoon geboren was. Nu met de 2e, een meisje, is het verdriet er nog steeds. Ik was uitgerekend op haar overlijdingsdag, maar gelukkig is onze dochter een dag eerder geboren. We hebben haar een tweede naam gegeven zodat we mijn moeder hebben kunnen vernoemen. Wat mij enorm heeft geholpen zijn mijn familie en mijn vrienden die altijd voor ons klaarstaan. Met name aan mijn oma heb ik veel gehad, zij heeft altijd al als een tweede moeder gevoeld. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verschrikkelijke verlies😘

9 maanden geleden

Reactie op Diya.Mira

Het is niet hetzelfde, maar ben zelf 2 jaar voordat ik moeder werd mijn moe ...
Dat kan ik me heel goed voorstellen, als je zelf moeder word veranderd er zoveel, en je moeder kan je nooit missen. Dankjewel voor je bericht😘

9 maanden geleden

Reactie op DMF95

Mijn moeder is 2 maanden voordat mijn 1e kindje is geboren. Ze was al een t ...
Wat verdrietig dat jullie dat niet meer hebben kunnen delen. Dikke knuffel😘

9 maanden geleden

Reactie op mariaaa94

Wat een verschrikkelijk verlies en gemis. Ik ben mijn tante verloren die ee ...
Dikke knuffel, heel verdrietig😘

9 maanden geleden

Reactie op Natashaaa

151525 mag ik vragen was je moeder ziek of was het plotseling?
Wat erg, dat je beide moet missen nu. Ze was ziek maar stabiel, paar dagen na de geboorte is ze opgenomen in het ziekenhuis en hoorde ze dat er niets meer te doen was. Nog 2 maanden geleefd. Ergens wist ik het al een tijdje maar toch is het nu onverwachts, ergens denk je dan toch van “nou ze is ziek maar gaat toch best prima?”

9 maanden geleden

Ik heb dit niet meegemaakt en alleen al de gedachte maakt me erg verdrietig. Ik wil je veel kracht en sterkte toewensen. ❤️

9 maanden geleden

Pfffff 🥲🥲 sterkte allemaal♥️♥️ heel erg hoor!! Knuffel voor jullie!

9 maanden geleden

Reactie op 151525

Wat erg, dat je beide moet missen nu. Ze was ziek maar stabiel, paar dagen ...
Pff wat heftig. Komt inderdaad alsnog onverwachts. Mijn vader was ook ziek, hij ging ineens heel snel achteruit.

9 maanden geleden

Ik ben mijn moeder 2 maanden voordat ik zwanger werd verloren ( maart 2024) de positieve test was op haar verjaardag te vroeg om te testen maar toch positief ( 15 mei) uiteindelijk hebben we onze dochter naar haar vernoemd. Ze was pas 54 jaar dus het kwam geheel onverwachts. Nu ik zelf dus moeder ben is mijn streven dus ook om te zorgen dat onze dochter nog wel een moeder gaat hebben op 25 jarige leeftijd al blijft het moeilijk want de belangrijke momenten kun je niet meer delen😪 Veel sterkte en hopelijk kun je wel genieten van de kleine 🍀

9 maanden geleden

Hier ook herkenning. Mijn vader is onlangs overleden toen onze dochter net 5 weken was. Hij was al lang ziek maar ging net weer wat beter. Het kwam dus alsnog vrij onverwachts. Het blijft zo vreemd en ik heb best last van emotionele dagen af en toe. Helemaal als onze dochter een huildag heeft, dan kan het zo intens voelen. Ik ben erg blij dat hij haar nog heeft kunnen ontmoeten maar voelt tegelijkertijd dan zo verdrietig dat zij hem nooit zal herinneren. Veel sterkte🩶🌸

9 maanden geleden

Reactie op 151525

Dat kan ik me heel goed voorstellen, als je zelf moeder word veranderd er z ...
Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe in deze moeilijke tijd 🥰

9 maanden geleden

Niet mijn moeder maar mijn oma, zij heeft bij ons in gewoond, en heeft altijd als 2de moeder gevoeld voor mij moor ook voor het hele gezin, zij overleed plotseling in de middag op de dag van de geboorte van onze oudste.

9 maanden geleden

Hier ook niet hetzelfde verhaal, maar mijn moeder overleed toen ik zelf 8 jaar was. Sinds ons dochtertje er is merk ik dat er veel terugkomt van die tijd toen en heb daardoor ook veel angstklachten. Helemaal niet gek dat jij je zo voelt, want dit is zo’n ingrijpende gebeurtenis in je leven. Ik hoop dat je het er met iemand over kunt hebben in je omgeving? Veel sterkte!

9 maanden geleden

Mijn vader 7 jaar geleden. Mis hem nu wel weer meer, doordat er een nieuw hoogtepunt is in m’n leven.

9 maanden geleden

Ah lieve mama, dit zijn heftige dingen. Heel veel sterkte! Bij onze eerste dochter overleed mijn vader plotseling vlak na de geboorte.. dit vond ik erg pittig. Nu bij onze tweede is 6 weken na de geboorte mijn schoonmoeder overleden. Het is allemaal zo veel wat er met je gevoelens gebeurt in zo'n tijd. Laat je gevoel er zijn, alles is goed! Het is nu nog zo onwerkelijk allemaal.. ik hoop dat het je lukt om wat te genieten van de kleine.

9 maanden geleden

4 weken na mijn bevalling is mijn schoonmoeder overleden