Over precies een week is het zo ver en ga ik met 33+4 met verlof.
Ben assistent manager in een winkel, heb een klein team van nog 4 collega's en weet dat zij die ochtend een 'afscheid' gepland hebben met sowieso koffie en taart.
Nu wil ik voor iedereen wat leuks achter laten, maar het moeten 4 losse dingen zijn want één collega staat op een andere locatie.
Ik ben echt zoooooo inspiratieloos,
(werk dus in een winkel, mijn salaris is daar ook naar dus het hoeven geen grote cadeaus te zijn hahahaha, gewoon een kleinigheidje omdat ik ze wel echt echt ga missen tot eind april)
Wie heeft er nog leuke ideeën? 🙈
Een mooie versierde chocoladeletter. Hebben ze wel bij de Hema.
Dit is ook wel een goeie inderdaad, met dan nog iets 'blijvends' er bij 🤔
Als iemand mijn sleutelbos over moet nemen krijg ik altijd commentaar op mijn wasbeer knuffel die er aan hangt, dus misschien dat ik iedereen wel zijn eigen sleutelhanger geef hahahha
Choco-blok op een houten stokje? Zit altijd al in een leuke verpakking. Met voor iedereen een kaartje met een klein persoonlijk berichtje, dat in een cadeau tasje? Voila, voor weinig geld iets leuks samengesteld. Kan allemaal goedkoop bij de action gehaald worden.
Ik heb mijn collega’s een doosje bloembollen gegeven (allemaal blauwe bloemen omdat we een jongetje verwachten), met een leuke spreuk erbij. Vond het wel een leuke symbolische betekenis hebben en werd heel goed ontvangen 😊