10 Reacties

6 dagen geleden

Paar leuke mokken? Evt met snoep ofzo erin 🙃

6 dagen geleden

Een mooie versierde chocoladeletter. Hebben ze wel bij de Hema.

5 dagen geleden

Reactie op bumblebeedc

Paar leuke mokken? Evt met snoep ofzo erin 🙃
Dit zou normaal inderdaad wel zijn wat ik zou doen, maar die hebben we al van die collega die naar een andere locatie gegaan was hahaha

5 dagen geleden

Reactie op sytskeanne

Een mooie versierde chocoladeletter. Hebben ze wel bij de Hema.
Dit is ook wel een goeie inderdaad, met dan nog iets 'blijvends' er bij 🤔 Als iemand mijn sleutelbos over moet nemen krijg ik altijd commentaar op mijn wasbeer knuffel die er aan hangt, dus misschien dat ik iedereen wel zijn eigen sleutelhanger geef hahahha

5 dagen geleden

Choco-blok op een houten stokje? Zit altijd al in een leuke verpakking. Met voor iedereen een kaartje met een klein persoonlijk berichtje, dat in een cadeau tasje? Voila, voor weinig geld iets leuks samengesteld. Kan allemaal goedkoop bij de action gehaald worden.

5 dagen geleden

Reactie op Siem7

Dit is ook wel een goeie inderdaad, met dan nog iets 'blijvends' er bij 🤔 ...
Of gewoon een lief kaartje ofzo?

5 dagen geleden

Ik heb voor mijn collega’s een houten poppetje (pegdoll) beschilderd met een klein kaartje erbij.

5 dagen geleden

Ik heb mijn collega’s een doosje bloembollen gegeven (allemaal blauwe bloemen omdat we een jongetje verwachten), met een leuke spreuk erbij. Vond het wel een leuke symbolische betekenis hebben en werd heel goed ontvangen 😊

5 dagen geleden

Je kan via de website van Tony Chocolonely chocoladerepen personaliseren, is heel leuk en denk dat vrijwel iedereen dat leuk vindt om te krijgen?!

5 dagen geleden

Reactie op Ines151

Ik heb mijn collega’s een doosje bloembollen gegeven (allemaal blauwe bloem ...
Leuk idee!