29 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op mom2be-30
Bij ons ook onverwacht, iniedergeval veel sneller dan gedacht! Begin volgen ...
Gefeliciteerd!! Ik ben ook met een nieuwe baan begonnen en voel me iidd ook heel schuldig en bang dat ze m'n contract niet gaan verlengen.. Wanneer ga jij het vertellen?
5 maanden geleden
Reactie op preggoo123
Gefeliciteerd!! Ik ben ook met een nieuwe baan begonnen en voel me iidd ook ...
Jij ook!🤗 ja daar ben ik ook bang voor maar dan moeten ze wel een goede reden hebben, ontslaan omdat je zwanger bent mag niet…
Ik ga het zowiezo pas na mijn proeftijd vertellen zodat ik wel een jaar zekerheid heb, misschien na 3 maandjes zwanger zijn? Dan groeit je buik ook meestal dus dan heb je weinig keuze 😂 Jij al een idee?
5 maanden geleden
Reactie op mom2be-30
Jij ook!🤗 ja daar ben ik ook bang voor maar dan moeten ze wel een goede re ...
Hahahaah mijn contract verloopt volgende maand dus dat ga ik sowieso even afwachten 🤭 hoop niet dat ze me dat kwalijk gaan nemen maar goed dan heb ik idd weer een jaartje zekerheid
5 maanden geleden
Reactie op essew
Ik ben ook totaal onverwachts zwanger geraakt, slikte de pil en ben ook nie ...
Gelukkig heb je een goed vangnet en ontzettend moedig van je dat je er zo voor gaat! Gefeliciteerd 🥰🥰
5 maanden geleden
Wij hebben 2 jongens van bijna 5 en 3 jaar oud. We gingen voor een 3de kindje maar naar 9 maanden en 3 miskramen was ik klaar mee. Ik heb vorige week een spiraal laten plaatsen, een paar dagen laten voelde ik aan me borsten dat ik misschien wel zwanger kan zijn. En jaa hoor ZWANGER en mijn miskramen waren mijn testen nooit heel duidelijk positief en nu super positief! Gister bij de verloskundige geweest en mijn spiraal laten verwijderen, nu hopen dat het goed blijft gaan!
Voor mij was het een hele shock en mijn man is meteen helemaal in de wolken ervan🙈