11 Reacties

één maand geleden

Ik ga alles van weleda baby gebruiken. Ik hoor om me heen dat dit hele goede verzorgingsproducten zijn. Ik heb de olie, de crème voor in bad en billen crème gekocht.

één maand geleden

Frambozenzalf! Kan op álles gesmeerd worden. Rode billetjes, schrale plekjes, zere tepels, uitslag etc. Let er wel goed op dat je alleen wel pure frambooszalf koopt zonder toevoegingen.

één maand geleden

Ligt eraan waar je je prettig bij voelt, en wat voor merk je wilt kopen. Ik heb voor al mijn meiden gewoon zwitsal gebruikt o.a. shampoo, wasgel, babyolie, goedemorgen haarlotion. Verder gebruik ik sudocreme, bepanthen helpt hier niet. Ook wel eens kruidvat merk gekocht omdat de zwitsal dan niet in de reclame was.

één maand geleden

Reactie op Sannecl92

Frambozenzalf! Kan op álles gesmeerd worden. Rode billetjes, schrale plekje ...
Waar koop jij die? 🙂

één maand geleden

Reactie op Meisb

Waar koop jij die? 🙂
De zalf van Puur geluk! Er is nu al een potje doorheen gegaan tijdens de zwangschap. 🤎

één maand geleden

Weleda ga ik gebruiken, ik sla Zwitser over door het parfum

één maand geleden

Weleda billencreme is fijn.. en ook de huidolie

één maand geleden

Ik ook alles van Weleda; zwangerschapsolie voor m’n eigen bbb, crème voor baby billen straks en tepelcreme.

één maand geleden

Sla vooral niet te veel in! Ik heb nog steeds allerlei oliën en verzorgende crèmes staan die we nooit hebben gebruikt🙈.. Wat wij wel gebruikt hebben: -Bepanthen bij rode billetjes -Sudocrem bij smetplekjes (in het begin 🙈) -waterdoekjes Kruidvat -later zeepvrije wasgel van Zwitsal (mijn dochter kan hier goed tegen) De eerste periode alleen in water gebadderd zonder wasgel o.i.d. .. Alle overige producten eigenlijk nooit gebruikt. (Inmiddels wel badschuim en shampoo, maar niet tijdens babyperiode 😊)

één maand geleden

Weleda heb ik nu aangeschaft alles is 100% natuurlijk.

één maand geleden

Gewoon wat natuurlijke bad/douchegel shampoo zonder geur en andere onzin (maar dat heb ik al standaard in huis voor mijn meiden. Verder heb ik.altijd alleen me eigen moedermelk gebruik voor wondjes/plekjes/billetjes zowel bij mezelf als kids indien nodig maar dat was/is zelden. Ook voor tepels in begin gewoon druppeltje moedermelk erop.