7 Reacties

7 dagen geleden

Check anders eens sproetonline op Instagram (en haar website)!

7 dagen geleden

Ik ben zelf helemaal fan van karma mama. Dat gebruikte ik ook voor me oudste zoontje helaas puur natuur zonder chemicali毛n. Je hebt een app waarbij je inci lijst van producten scant hij zegt wat wel en niet goed. App heet skin bliss

6 dagen geleden

Wat top dit! Mijn kraamverzorgster kwam gisteren langs en ik zei dat ik wel van de natuurlijke middeltjes ben. Ze zei dat je heel goed kokosolie op de billetjes kan smeren en ook in het badje kan doen. En Shea butter is ook fijn voor de billetjes.

11 uur geleden

Als billenzalf gaan wij frambozenpitzalf gebruik. Deze is tevens ook te gebruiken als zonnebrand want er is een spf in. Verder heb ik ook amandelolie voor de massages en sheabutter voor onrustige plekken. Persoonlijk vind ik de waterwipes niet heel fijn en heb ik gekozen voor de Kruidvat waterdoekjes. Oeeeh en Incia heeft nu ook een dikke korting!

7 uur geleden

Ik zag toevallig op babydrogist.nl 40%-50% korting op producten van Na茂f

7 uur geleden

Bij zoontje weinig producten gebruikt. Haren was met uitzondering. Verzorgen kokosolie (eventueel gemengd met moedermelk) voor droge huid en rode huid. In bad schuitje moedermelk.

6 uur geleden

Wat fijn deze tips! Ik wil ook graag producten voor d'r baby met zo min mogelijk chemicali毛n, wist alleen niet waar te beginnen. Ik begreep dat mustela ook een fijn merk is. Iemand ervaring mee?