5 Reacties

23 dagen geleden

Mijn haar viel uit na de bevalling. Tijdens de zwangerschap juist helemaal niet. Ik zou het overleggen met de verloskundige voordat je van alles gaat slikken 😊

23 dagen geleden

Ik heb ook last van haaruitval! Ik slik van kruidvat multi zwanger met omega3 visolie, foliumzuur en vitamine D complete samenstelling bij zwangerschap. Of al die medicijnen bij elkaar kunnen weet ik niet.. zou je VK beter kunnen vragen.

22 dagen geleden

Heb er ook erg last van gehad, ik gebruik silsolutions die vond ik geweldig!! En collageen poeder iedere ochtend, zit te denken aan een hoofd huid behandeling, schijnt goed tr zijn. Cryo therapie ook, gebruiken wij op werk, en Bioptron licht 😀

21 dagen geleden

Ik heb het heel heftig gehad naar mijn vorige zwangerschap en curretages. Ik gebruik hairlust pillen, niet gummies maar de pillen. Is zonder vitamine A en veel biotine. Gebruik overigens ook hun shampoo. Dat werkt bij mij mega goed.

21 dagen geleden

Bij mij ook uitgevallen bij vorige zwangerschap. Bijna direct na bevalling weer een hoop nieuwe baby haartjes in de maak. Dus vertrouw erop dat het deze keer ook weer gewoon terugkomt 😊