6 Reacties

3 dagen geleden

Ik zou meenemen: crackers, fruit en yoghurt (meestal heb je een klein koelkastje). Qua tijdverdrijf: een goed boek, mijn telefoon en een spelletje.

3 dagen geleden

Zeker als ik ingeleid moet worden dan wil ik mijn Nintendo Switch meenemen, want ik heb begrepen dat het dan ook wel even kan duren voordat je daadwerkelijk aan de gang gaat zeg maar 😅

2 dagen geleden

Ik heb als snacks dadels en nootjes. Dadels werken wee opwekent (weet dan niet of dat handig/goed is bij een inleiding) en nootjes zijn altijd goed. :)

2 dagen geleden

Reactie op bumblebeedc

Zeker als ik ingeleid moet worden dan wil ik mijn Nintendo Switch meenemen, ...
Ja het ligt eraan of ze een ballonnetje plaatsen en wanneer ze dat doen. Bij de laatste hebben ze dat bij mij om 20 uur 's avonds gedaan. Ik ging slapen en de volgende ochtend om 7 uur hebben ze mijn vliezen doorgeprikt. Rond een uur of 9 weeënopwekkers gehad en ze was om 14.15 geboren. Naar mijn beleving was dit best snel. De avond ervoor heb ik nog wel zitten netflixen.

2 dagen geleden

Reactie op Linda-91

Ik heb als snacks dadels en nootjes. Dadels werken wee opwekent (weet dan n ...
Ooh handig om te weten en wel fijn als het aanslaat, dan hoef je geen weeënopwekkers 🤣

2 dagen geleden

Naast snacks vond ik het ook fijn om iets te kunnen drinken met suiker (v.b. aquarius). Eten viel me nogal zwaar...