36 Reacties
2 jaar geleden
Hier hetzelfde. Bij mij gaat een fruitshake er nog wel in. Alleen moet echt niets hebben van groente. Hopelijk wordt het snel minder.
2 jaar geleden
Reactie op maris150
Hier 8+1 heb precies het zelfde nogsteeds
Owww nee! Vanaf wanneer had je dit?
2 jaar geleden
Hier hetzelfde. Bij mij gaat een fruitshake er nog wel in. Alleen moet echt ...
Meen je niet! Nou gelukkig wel iets van vitamine! Vanaf wanneer had jij het?
Ben van plan om mezelf toch te pushen en mezelf aan te praten van lekker! Wil zo graag gewoon kunnen eten.
2 jaar geleden
Reactie op maris150
Eind van de 5e week. Dus ik loop er al eventjes mee. Ook al verschillende m ...
Meen je niet! Welke medicatie heb jij gekregen? Ik ben mezelf nu aan praten hoe lekker het wel niet is. Het werkt wel. Ik dacht namelijk tsja als mijn hormonen ineens een mega aversie heeft tegen alles en nog wat, kan ik het ook voor de gek houden dat het hartstikke lekker is.
2 jaar geleden
Reactie op maris150
Oe een hele moeilijke naam heeft het. Dat heeft bij mij geen zin, ik houd n ...
Iets met me….?
Wow! Heb je HG?😩
2 jaar geleden
Reactie op maris150
Ja zou goed kunnen het is echt een hele moeilijke lange naam. Ja moet ik wa ...
Meen je niet! Wat vreselijk!😔 Ik heb zelf in mijn vorige zwangerschappen dit niet meegemaakt. En ik hoop dat mijn lichaam went aan de hormonen. Hoop het ook voor jou, dat het toch ineens omslaat en je kan gaan genieten van je zwangerschap. Want dit is niet te doen. Lig jij dan ook de hele dag op bed?
2 jaar geleden
Reactie op mariaaa94
Wat heftig dat zo veel vrouwen niks naar binnen krijgen.. sterkte sterke vr ...
Dank je wel!
Dat had ik dus ook bij mijn vorige zwangerschappen (11 en 12 jaar geleden). Nu is het alles sowieso wat gekookt wordt. Wat ik gister nog kon eten bv, is vandaag dan echt goor. Ik ga mezelf proberen aan te praten dat eten lekker is. Ga beginnen met fruit. En dan hopen dat langzaam ik meer en meer kan gaan eten.
2 jaar geleden
Reactie op soia
Hier ook. Alles staat tegen😒. Het enige wat ik nog goed kan eten is fruit. ...
Ohhh no! Ook vooral warm eten? Ik heb een appel kunnen eten. Geniet er niet van maar ik hou het wel binnen
2 jaar geleden
Ohhh no! Ook vooral warm eten? Ik heb een appel kunnen eten. Geniet er niet ...
Ja. Vooral warm eten. En vlees, als ik er al aan denk word ik al misselijk.
Nu dus maar veel fruit eten en alles waar niet een te heftige geur of smaak aan zit.🤪
Maar we can do this! Het is voor een mooi doel
2 jaar geleden
Reactie op soia
Ja. Vooral warm eten. En vlees, als ik er al aan denk word ik al misselijk ...
Precies dit! Holy cow! Ik heb zo’n extreme aversie ook tegen vlees.
Ja! Een heel mooi doel! Ik merk vandaag dat het wel iets beter gaat. Elke 3 dagen verdubbeld het… dus hoop dat morgen al wel de klap iets minder hevig is. Mijn geur is zo extreem sterk ook. Ik ruik alles zo intens en het boort als het waren mijn hersens in en direct een reactie. Mijn kauwgom verslaving is gone hoor! Pepermunt 🤢
2 jaar geleden
Reactie op anoniemcb
Ik heb t ook inderdaad. Maar nu pak ik maar gewoon en dan zet ik de tv aan ...
Precies dit! Mijn maag knort! Misschien ga ik dat ook doen. Inderdaad niet aan denken.
2 jaar geleden
Meen je niet! Nou gelukkig wel iets van vitamine! Vanaf wanneer had jij het ...
Ik heb het vanaf week 6. Ben nu week 9. De ene dag is het heftiger dan de andere.
Op een gegeven moment weet je wat trucjes wat voor jou werkt. Steeds kleine beetjes eten is voor mij ook handig.