58 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben nu 13 weken en voel elke dag wel een paar keer plopjes in mijn buik

3 maanden geleden

Nee ik ben 14+3 . Met de 13 weken echo zat de baby voornamelijk tegen mijn blaas aan

3 maanden geleden

Ik ben nu 11 weken sinds vorige week voelde ik meestal in de avond wat kriebels. Ik heb het gisteren ook tegen mijn verloskundige gezegd ze zei het is nog te vroeg om de baby te voelen.

3 maanden geleden

Ben 14+1 en sinds een paar dagen voel ik zo af en toe wat gefladder en kleine plopjes waarvan ik weet dat het niet de 'darmen plopjes' zijn haha. Gisteren met de echo gezien dat mijn placenta achter ligt en het een heeeele bewegelijke baby is met een goeie lange navelstreng, dus die zwemt flink rond

3 maanden geleden

14+6 vandaag, en ook al een paar keer plopjes gevoeld 🥰 placenta achter en inderdaad bekend gevoel van de vorige zwangerschap. Zo bijzonder en leuk weer

3 maanden geleden

Met 13 weken duidelijk plopjes en zeer beweeglijk meisje in mijn buik 🩷

3 maanden geleden

Bij 13 weken ook al wat gevoeld! Beetje zoals bij mn eerste die toen draaide?! Geen idee of het al kan maar voel echt iets heel laag! Nu wel placenta achter en vorige zwangerschap lag deze voor.

3 maanden geleden

Ik voel niet echt plopjes.. Maar wel iets bewegen ofzo. Kan het niet echt omschrijven haha, of het is gewoon bandenpijn (15 weken)

3 maanden geleden

Vooral bij een volle blaas, boem heel bolletje zichtbaar van buiten.

2 maanden geleden

Ik ben nu 12+2 van m’n 2e kindje en denk echt af en toe wat te voelen/herkennen van m’n eerste zwangerschap. Het lijkt me veel te vroeg maar het doet me daar zo sterk aan denken..

2 maanden geleden

Op de echo's is het elke keer een druktemaker maar tot nu toe daar nog niets van gemerkt 😂. 15+3

2 maanden geleden

Ik voel plopjes op plekken waar de baarmoeder nog niet kan zitten. Helaas enkel bog darmbeweging dus met 14+6.

2 maanden geleden

Ja! Vandaag 16 weken en sind 14,5 week voel ik gefladder als vlinders in mijn buik. Herken het van de vorige zwangerschap. Ik voel nu sinds paar dagen ook als in op bed lig plopjes

2 maanden geleden

Ik denk ook wel iets te voelen soms vandaag 14 weken.

2 maanden geleden

Mag ik vragen hoe vaak jullie dan op een dag iets voelen? Ik voel ook wel plopjes maar soms een dag niet en dan weer wel. Vaak ook in rust plat op mijn rug

2 maanden geleden

Reactie op Feetje2025

Mag ik vragen hoe vaak jullie dan op een dag iets voelen? Ik voel ook wel p ...
Ik heb vooral de indruk dat als ik op mijn zei lig dat ik 't voel

2 maanden geleden

Reactie op Feetje2025

Mag ik vragen hoe vaak jullie dan op een dag iets voelen? Ik voel ook wel p ...
Nog niet vaak hoor Meestal als ik lig op bed inderdaad. Je hoeft het ook nog niet regelmatig te voelen

2 maanden geleden

Ik voel nu sinds een week of 2 af en toe wat. Donderdag een echo gehad waar ook duidelijk werd hoe dat komt, want 1 van de 2 kindjes ligt heel ver naar onder en opzij en daardoor heel dicht tegen mijn buikwand aan🥰 Het is echt maar af en toe, ook niet elke dag, maar zo fijn om iets te voelen!

2 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik het met 15 weken overduidelijk. Toen lag de placenta achter, deze ligt nu voor en soms denk ik dat ik wel iets voel, maar de beweging is echt anders dan bij de vorige. Ben er dus niet zeker over. Nu 16 weken.

2 maanden geleden

Reactie op Christina293

Vooral bij een volle blaas, boem heel bolletje zichtbaar van buiten.
Wow… Dit heb ik echt nog nooit gehoord bij 13 weken een heel bolletje zichtbaar