58 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op majoraan

Wow… Dit heb ik echt nog nooit gehoord bij 13 weken een heel bolletje zicht ...
Ja ik kan een foto bijvoegen moment! Maakte een foto. Ben overmorgen 15 weken en nu is m’n baarmoeder bij een volle blaas al onder mijn navel! Ik voel echt de baby ook.

2 maanden geleden

Reactie op Christina293

Ja ik kan een foto bijvoegen moment! Maakte een foto. Ben overmorgen 15 wek ...
Wauwww

2 maanden geleden

Reactie op majoraan

Wow… Dit heb ik echt nog nooit gehoord bij 13 weken een heel bolletje zicht ...
Dus je ziet rechts mijn ribben en dan links het bolletje

2 maanden geleden

Reactie op Christina293

Dus je ziet rechts mijn ribben en dan links het bolletje
Wauww wat bijzonder zo snel al zeg! Ikzelf heb wat meer vetjes dus zal dit niet zo gauw zien ben ik bang

2 maanden geleden

Reactie op majoraan

Wauww wat bijzonder zo snel al zeg! Ikzelf heb wat meer vetjes dus zal dit ...
Ja hé! Ik vond het ook heel snel! Het is wel mijn derde kindje. Maar ik vroeg aan de verloskundige ook van is mijn baarmoeder niet te hoog zo? Ze zei nee joh! Als je blaas vol is duwt hij je baarmoeder omhoog en naar voren. Bij mij is dit dus echt super duidelijk zichtbaar! Ik was 52 kilo begin en nu 56 en ben 169. Merk dat m’n buikvet meer wordt. Was echt heel getraind qua buik. Als je op je rug ligt voel je dan bij volle blaas een bobbeltje?

2 maanden geleden

Ik heb sinds gisteren het idee dat ik wat begin te voelen, heel gek want duurde vorige keer tot na de 2e echo dat ik wat voelde.

2 maanden geleden

Reactie op Christina293

Dus je ziet rechts mijn ribben en dan links het bolletje
Grappig zeg! Bij mij net zo, dit was met 14/15 weken. Sinds 2 dagen (ben nu 16 weken) voel ik de baby ook van buitenaf zachtjes tikken. Van binnenuit al een paar weken 🥰 zo een mooi gevoel!! Dit is mijn derde kindje en met alledrie voelde ik het heel snel. Ben ook.erg dun van mezelf en placenta telkens achter!

2 maanden geleden

Reactie op 098765432111

Grappig zeg! Bij mij net zo, dit was met 14/15 weken. Sinds 2 dagen (ben nu ...
JAAAA! Dit precies! Zo leuk om te zien! Dit is ook mijn derde kindje en dun inderdaad maar wel placenta voor. Telkens voor😅. Voel de baby ook al paar weken en morgen 15! Super leuk!😍

2 maanden geleden

Ik ben vandaag 16+5 dagen zwanger en voel zo nu en dan wat geplop gisteren echt hard in de ochtend en zelfs voelbaar aan de buitenkant. Hierna alleen niets meer gevoeld. Hoop dat ik haar vandaag toch wel weer ga voelen want word er toch ongerust op merk ik. Kan ook niets naar de verloskundige aangezien we op vakantie zijn. Voelen andere ook de baby maar 1 keer per dag?

2 maanden geleden

Vannacht zat ik met mijn dochter in mijn armen die wakker was geworden door een nachtmerrie. Ze lag deels op mijn buik (ze is bijna 2) en toen voelde ik dat haar kleine broertje toch ff een trap gaf haha. Ik heb een voorliggende placenta deze zwangerschap en mijn dochter voelde ik al met 14 weken duidelijk. Nu met bijna 16 weken ook steeds vaker schopjes :)

2 maanden geleden

Ik dacht va wel.. maar de echoscopie zei heel stellig dat ik nog niks kan voelen omdat m'n placenta voor ligt..

2 maanden geleden

Reactie op Boysmom90

Ik dacht va wel.. maar de echoscopie zei heel stellig dat ik nog niks kan v ...
Mijn placenta ligt ook voor en voel ook al een week propjes. De verloskundige zei dat het kon omdat ik het al 2 keer heb meegemaakt en precies weet wat je moet voelen. Dan zal jij precies het zelfde hebben 🙂

2 maanden geleden

Reactie op Babynr2boy

Mijn placenta ligt ook voor en voel ook al een week propjes. De verloskundi ...
Ja het is inderdaad dat ik het denk te herkennen van vorige keren! Misschien dat het dan toch klopt. Het is nog heel subtiel

2 maanden geleden

Reactie op Boysmom90

Ja het is inderdaad dat ik het denk te herkennen van vorige keren! Misschie ...
Mijn verloskundige vertelde dat ze ook nog wel om de placenta heen kunnen schoppen af en toe :). Dat is een stuk beter te voelen.

2 maanden geleden

Ik voelde vandaag ook 2 plopjes en mijn placenta zit ook van voor. Vond z’n geinig gevoel weer maar herkende het van me vorige zwangerschap

2 maanden geleden

Reactie op Boysmom90

Ik dacht va wel.. maar de echoscopie zei heel stellig dat ik nog niks kan v ...
Onzin! Ik heb altijd een voorliggende placenta gehad 3x nu en letterlijk al gevoeld hoor. Sommige baby’s waarvan de middelste voelde ik duidelijk met 13 weken want ze heeft me ook echt pijn gedaan later! En vandaag de dag een heel sterk meisje van 10,5 met sterke benen etc

2 maanden geleden

Vandaag 15+1 maar voel nog niets, ben bang dat het ook laat gaat zijn voordat ik wat ga voelen. Zoals bij al mijn vorige zwangerschappen, zit mijn placenta voor. Duurde bij al mijn zwangerschappen tot ver over de 20 weken voordat ik wat voelde. Ik vind dat zo jammer, en ik ben daardoor ook sneller ongerust.

2 maanden geleden

Inmiddels 3 weken verder en voel de kleine al dagelijks draaien en bewegen. De kleine zit ook hoger nu, duurt denk niet lang voordat je het aan de buitenkant ziet🥰 zo leuk! Bij mijn zoontje was dit echt pas dik boven de 20 weken.

2 maanden geleden

Gisteren (16+3) voelde ik wat ‘plopjes’ toen ik ‘s avonds op de bank lag. Ik dacht eerst dat het m’n darmen waren, maar denk naderhand toch dat het de baby was!

2 maanden geleden

Nina voel je die kriebels dan in je baarmoeder of als je je hand op je buik legt. Ik heb het idee dat ik deze kriebels ook voel maar dan puur dat gevoel in mijn baarmoeder. Dit is mijn eerste zwangerschap maar zal dat dan zoiets zijn?