58 Reacties

2 maanden geleden

Vorige zwangerschap zat de placenta voor en voelde ik pas wat na 20 weken. Nu ben ik 14+3 met de placenta aan de achterkant en voelde gisterenavond en vannacht wel degelijk hele mini schopjes/tikjes. Zo leuk 😇

2 maanden geleden

Jaa ik voel ook plopjes, heel af en toe. Nu 15+3

2 maanden geleden

Vandaag voor het eerst! Ben precies 15 weken 🥰

2 maanden geleden

Ik denk dat ik ook al een tijdje af en toe plopjes voel (16+ 4). Het voelt anders dan rommelende darmen, maar het is mijn eerste zwangerschap dus ik weet niet precies wat ik zou moeten voelen.

2 maanden geleden

Ik voel af en toe ook plopjes, ben vandaag 15+0. Maar durf nog niet hardop te zeggen dat het de baby is. Vorige 2 zwangerschappen placenta aan voorkant dus voelde baby pas >20wk. Nu aan de achterkant 🥳

2 maanden geleden

Reactie op MamavanMzwangervannummer2

Ik ben vandaag 16+5 dagen zwanger en voel zo nu en dan wat geplop gisteren ...
Hi, ja ik heb hetzelfde. Ik dacht al een paar dagen heeel subtiel wat te voelen, wel dagelijks, maar nu ik op vakantie ben voel ik dus al een paar dagen niks…Maak mijzelf ook ongerust erdoor, maar ook weet ik dat het heel normaal is om pas rondom 20 weken echt duidelijk wat te voelen, en dat hoeft ook nog niet elke dag. Heb jij nog actie ondernomen, of heb je al wat gevoeld intussen?

2 maanden geleden

Nu 13+2 en sinds gisteravond denk ik wel echt iets te voelen 🥰🥰 Bij mijn vorige zwangerschap was dat ook rond deze tijd, toen lag de placenta achter en zei de verloskundige ook dat dat heel goed kon.

2 maanden geleden

Jaa ik denk van wel. Placenta ligt achter. Ik voel soort gekriebel als of t kindje draait.. maar goed kan ook dat ik t me inbeeld. Toch is t leuk !♡

2 maanden geleden

Ja ik heb twee weken getwijfeld, maar weet het nu zeker 😂🥰

2 maanden geleden

Reactie op LJ

Hi, ja ik heb hetzelfde. Ik dacht al een paar dagen heeel subtiel wat te vo ...
Nou het is een wereld van verschil. We zijn nog op de vakantie en inmiddels 17+3 weken zwanger. En er zit een kleine druktemaker in mijn buik. Ze schopt er inmiddels zo op los dat zowel mijn vriend en dochter haar hebben kunnen voelen meerdere keren vandaag. Ze ligt erg laag en mijn placenta ligt achter wellicht dat het scheelt. Maar de “bevestiging” van haar schoppen is wel heel fijn moet ik bekennen 🩷🍼

2 maanden geleden

Sinds 11 weken voel ik de baby zelf. En ben nu 13 weken en gisteren voelde mijn vriend de baby voor het eerst gisteren 🥰🥰

2 maanden geleden

16+6, ik voel nog niets. Placenta aan de voorkant 😉

2 maanden geleden

Ik ben nu 14+3 zwanger van de 2e 🩷 en herken sinds zaterdag af en toe wat plopjes dus ik denk het wel 😁

2 maanden geleden

Jaaa, nu 17 weken en voel het duidelijk. Dit dacht ik al zo'n 3 weken, maar dacht steeds 'het zal wel niet, vast m'n darmen ofzo'. Maar nee, nu weet ik het zeker 🤍

2 maanden geleden

Vandaag 18 weken en nog niet gevoeld. Maar helaas ook de placenta aan de voorkant🙈

2 maanden geleden

Reactie op Juran

Jaaa, nu 17 weken en voel het duidelijk. Dit dacht ik al zo'n 3 weken, maar ...
Ik heb dit ook inderdaad!

2 maanden geleden

Ik voel het af en toe wel in mijn buik, maar heb ook vaak onrustige darmen en het is soms lastig uit elkaar te halen. Maar net voelde ik iets toen ik mijn hand op mijn buik legde😍 meteen mijn man erbij geroepen en hij voelde het ook🥰 Vandaag 16 weken van een tweeling

2 maanden geleden

Sinds een dag of 3/4 voel ik ons kleine meisje af en toe schoppen! 💗 het is ons eerste kindje maar na 2 dagen onverklaarbare “plopjes” in m’n buik wist ik zeker dat het onze dochter was. Het is zo ontzettend bijzonder om mee te maken. Zo gezellig om een mini mensje bij je te dragen 🥰 Mijn man heeft vandaag ook voor het eerst een mini schopje gevoeld. Ik ben vandaag 17+5.