Hij was laatst ziek (verkouden) kon niks meer.. zei m al na de bevalling weet ik misschien is hoe een zieke man zich voelt 馃槀馃槀 onder het mom van mannen 馃槀馃槀
Vind ik heeeel knap! Ik krijg dan toch echt een trap van der馃槀
Hahaha dit is mijn 3e zwangerschap kon het vorige keren ook tot het einde. En ik had echt een megabuik bij mijn 2e. Volgens mij ben ik niet echt lenig.Ook al 1 voet op de wc geprobeerd? En anders toch maar de pedicure.
Het lukt mij nog net met mijn benen langs de zijkant van mijn buik, maar helemaal op het eind van mijn zwangerschap zal mijn man het weer moeten doen... Hij kan het wel, maar ik vind het toch eng ofzo
Het gaat nog net, een beetje scheef, maar moet wel tussendoor ff pauzeren door het maagzuur.. zelfde met schoenen en veters strikken enzo. Ben benieuwd hoe het aan het eind van de zwangerschap is, nu nog maar 28 weken..
Ik kan er gelukkig nu nog bij (voet zijwaarts op mijn andere knie leggen), want ik wil ze altijd erg kort hebben en mijn man durft dat niet aan. En ik vermoed dat een pedicure dat ook niet gaat doen, want officieel knip ik ze tekort. Maar ik ga het ze ook niet vragen, moet al dat gefrunnik sowieso niet aan mijn lijf 馃槄
Dus hopelijk kan ik het voorlopig nog zelf doen, al dan niet met pauzes ertussen vanwege maagzuur/kortademigheid 馃槄
Mij lukt het nog door staand 1 voet op de wc-deksel te zetten en daar maar te knippen met papiertje eronder馃ぃ.. ben benieuwd voor hoelang nog..馃ゲ
Schoenen strik ik sws nooit maar gebruik wel zo'n lange schoenlepel om er makkelijk in te komen.. ideaal馃ぃ..