28 Reacties

één maand geleden

Ik moest grinsen toen ik het las🤣. En dacht, ik moet het zelf ook maar ff proberen of het nog leukt, en ja ja net, maar fijn is het niet. Heb ik mijn man gevraagd of hij het zou willen doen, en dat wou die wel doen 😉

één maand geleden

Reactie op Linda-91

Ik moest grinsen toen ik het las🤣. En dacht, ik moet het zelf ook maar ff ...
Hahaha wat lief van jou man! Mijn man wil het wel doen, maar ik ben bang me tenen kwijt te raken😂

één maand geleden

Ik ben om deze reden 2x naar een pedicure geweest en beide keren een dag of twee later een pijnlijke grote teen! Alsof ik een ingegroeide nagel heb. Andere pedicure zoeken of toch maar weer zelf proberen te doen? 🙃

één maand geleden

Gelukkig doet mijn vriend dit voor mij. Maar ik zit meer met het scheren daar beneden. Wat is dat een opgaven zeg hoe doen jullie dit 😅

één maand geleden

Reactie op marietjeclaire

Gelukkig doet mijn vriend dit voor mij. Maar ik zit meer met het scheren da ...
Niet meer 🤷🏻‍♀️ Eventueel met een trimmer een beetje bijwerken (dat lukt nog wel met een spiegel erbij), maar voor de rest is het gewoon zo 🙃

één maand geleden

Reactie op Nien95

Ik ben om deze reden 2x naar een pedicure geweest en beide keren een dag of ...
Dat durf ik niet te zeggen, misschien een andere uitproberen?

één maand geleden

Beetje op gevoel en met een spiegel 😅

één maand geleden

Heb hetzelfde! Het hoeft van mij niet spekglad, maar wil het zeker wel 2x per week even netjes maken. Heb m'n vriend gekscherend gevraagd of hij het wil doen, die bedankte 😅🤣 ik gebruik altijd Babyolie ipv scheerschuim oid, dan glijd het mesje wat makkelijker en dus minder snel wondjes. Ik ga het ook maar eens met een spiegeltje proberen.