27 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb pluk van de pettenflet, vind ik heeel leuk. En winnie de poeh ook!
5 maanden geleden
Pluk van de Petteflet, Otje, Ibbeltje, Boutje van de Rommelberg, Floddertje zijn allemaal heel leuk vanaf een jaar of 5.
5 maanden geleden
Voor dochter van 2jaar en dochtertje van 5maanden (vooral dus voor de oudste haha) maar lezen graag voor en nemen de jongste daar ook in mee
5 maanden geleden
Ze kunnen ook nog niet echt het verhaal volgen, maar ze vinden het heerlijk om te luisteren 😄 en dan is het hier ook 2 bladzijdes hoor
5 maanden geleden
Wij hebben boeken met 365 verhaaltjes. Voor elke dag dus een verhaaltje. Als je zoekt op Google 365 verhaaltjes vind je vast een leuk boek er tussen! Zijn zoveel verschillende van.
5 maanden geleden
Reactie op Zonnebloem94
Voor dochter van 2jaar en dochtertje van 5maanden (vooral dus voor de oudst ...
Als het om 2 jaar gaat zou ik "Het grote voorleesboek van Dikkie Dik" of "Dikkie Dik 365 verhaaltjes" kopen.. Zijn nog meer varianten. En straks Jip en Janneke. Je hebt ook een voorleesboek van Pim en Pom. Maar mijn bijna 3-jarige vindt die laatste 2 nog niet leuk die is wel gek op prentenboeken.
Je hebt ook "Mijn mooiste voorleesboek van Kikker" of "Het grote kijk- en voorleesboek voor rond de 2 jaar".
Ik vind "Het allerleukste voorleesboek van Muis" ook super. Maar dat zijn maar 6 verhalen. "Hoi-hoi wat fijn " is een voorleesbundel van Nijntje. Van Boer Boris en Bobbi heb je ook bundels met meerdere verhalen.
5 maanden geleden
Hier lezen we 1minuutgoedenacht verhaaltjes. Super leuke korte verhaaltjes. Soms kom ik niet verder dan een zin hoor, dan laat ik het erbij maar meestal houd onze man het wel vol *superallertejongeman. Onze peuter luisterde ook graag mee, om vervolgens de mopperen dat de verhaaltjes zo kort zijn haha. Zei kon als baby zich langer concentreren, daar lazen we jip en janneke voor
5 maanden geleden
Ik lees elke avond een verhaal van Jip en Janneke voor. Super kort, dus een klein ritueel. Maar ik merk dat ze er wel rustig van wordt. Ik leg haar in bed trouwens en ga naast haar ledikant op de stoel zitten. Meestal kijkt ze naar mij (of de lamp😜). Na een paar minuten is het verhaal voorbij, geef ik haar drie kusjes en kan ik rustig de kamer verlaten. Mijn favoriete moment van de dag.☺️
5 maanden geleden
Reactie op sytskeanne
Als het om 2 jaar gaat zou ik "Het grote voorleesboek van Dikkie Dik" of " ...
Die van dikkie dik hebben wij ook allebei. Superleuk voor de kinderen (5 en 2 nu). Maar denk zelf dat boekjes sowieso vanaf een jaar of 1 pas beetje interessant worden
5 maanden geleden
Reactie op 098765432111
Die van dikkie dik hebben wij ook allebei. Superleuk voor de kinderen (5 en ...
Mijn baby vindt boekjes wel al interessant hoor. We lezen voor ieder slaapje en hij kan echt wel met aandacht naar de plaatjes kijken. Hij luistert ook graag naar rijmpjes. Zijn wel echt korte boekjes. Peuterboekjes voornamelijk.
5 maanden geleden
Ik heb een zwart wit boekje die hij helemaal geweldig vind gaat over diertjes weet even de titel niet. Heb ook bobbi boekjes leuke boekjes om voor te lezen
5 maanden geleden
Jip en Janneke is echt ge wel dig!! Mijn oude boek van vroeger lezen we elke avond uit voor aan onze dochter
5 maanden geleden
Reactie op sytskeanne
Mijn baby vindt boekjes wel al interessant hoor. We lezen voor ieder slaapj ...
Ah ja ligt ook wel aan het kind denk ik. Mijn eerste vond boekjes wel interrssant vanaf baby al bedenk ik me. Maaaar de jongste twee dan ook echt totaal niet, die zijn/waren veels te druk met andere dingen ahaha
5 maanden geleden
Onze dochter is 5.5 maand en ze vindt boekjes geweldig. Ik lees nu elke dag een verhaaltje van Pim en Pom voor, hele leuke verhaaltjes!