4 Reacties
één maand geleden
Voor voorweeën hoef je niet te bellen. Die kun je nu al hebben. Dat zijn een soort oefenweeën. Echte weeën nemen in intensiteit toe, en komen regelmatig en steeds sneller op elkaar.
Je krijgt duidelijke belinstructies. Bijvoorbeeld: bellen bij weeën van ca. 60 sec die regelmatig komen en een uur lang om de 3-5 minuten komen.
één maand geleden
Ik heb bij mijn 1e geen voorweeen gehad. En ik kan je vertellen, je merkt wel dat t echte weeen zijn. Ik vergeet t nooit meer, alsof er een elastiek werd afgeschoten in mn buik. Was meteen meer dan duidelijk en om de 2-3 minuten.
Ik lees van voorweeën wel eens dat vrouwen nog even rustig in bad gaan, op de bank zitten, hun vriend soms nog niet eens wakker maken, dat was bij mij 0 optie. Dus je merkt t wel ☺️
één maand geleden
Ik heb bij beide kindjes vanaf een maand van te voren heel veel voorweeen gehad. Ze zijn minder regelmatig en doen minder pijn. Echter, het kan wel erg lijker op de real deal dus zou het altijd timen als je meerdere achter elkaar hebt.
Met mijn eerste was het me me na een uur pas duidelijk dat het echte weeen waren omdat ze zo regelmatig kwamen. Eenmaal thuis (was op de sport van mijn bonusdochter en moesten daarna nog naar huis lopen) ging het ineens heel snel door de beweging en begonnen ze veel pijn te doen en sneller te komen. Toen vrijwel gelijk naar zh gegaan en had ik al 5 a 6cm ontsluiting
Bij de tweede had ik sochtends al een voorgevoel dat het zou beginnen maar doordat ik zoveel en vervelende voorweeen vooraf had gehad was ik nog beetje in ontkenning. Uiteindelijk na 2 uur weeen opvangen de VK gebeld en uurtje later was kindje geboren hahahaha had ik een half uur later gebeld moesten we onze meid zelf opvangen.